دسته‌بندی نشده

خرید لامپ ال ای دی با بهترین کیفیت

تجهیزات روشنایی انواع مختلفی دارند که لامپ ال ای دی یک نوع از آن ها می باشد. در این تجهیزات از دیود نور افشان برای ایجاد نور، استفاده شده است. دیودهای نور افشان به نوعی نیمه هادی هستند و پس از تولید نور، آن را به محیط منتشر می کنند. با خرید لامپ ال ای دی می توانید، نورپردازی زیبایی در اتاق، محل کار و.. ایجاد کنید. در ادامه شما را انواع این تجهیزات آشنا می کنیم، پس با ما همراه باشید.

برای خرید لامپ ال ای دی با انواع آن آشنا شوید

همانطور که گفتیم لامپهای ال ای دی انواع مختلفی دارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید لامپ ال ای دی و نصب کردن با انواع این تجهیزات آشنا شوید تا بتوانید محصول مناسب خود را تهیه کنید.‌ سایت الکترونوین فروشنده انواع محصولات الکترونیکی می باشد و شما با مراجعه کردن به این سایت می توانید لامپ ال ای دی مورد نظرتان را خریداری کنید.
همچنین شما با ورود به سایت الکترونوین می توانید تجهیزاتی مانند چشمی و فلاشر، جک‌ پارکینگی، سیم و کابل، رسیور و… مشاهده کنید و از قیمت آنها مطلع شوید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با انواع این تجهیزات آشنا کنیم تا هنگام خرید لامپ ال ای دی، انتخاب درستی داشته باشید.

معرفی پنج مدل از لامپ های LED

لامپ ال ای دی زیتونی: این تجهیزات یک نوع از لامپهای ال ای دی می باشند که امروزه جایگزین لامپ های گازی شده اند. این تجهیزات ظاهر و شکل متفاوتی نسبت به سایر لامپ ها دارند و از دو داریور مجزا، پرتاب نور از ۳۳۰‌ تا ۳۴۰ درجه ساخته شده است. لامپ های زیتونی ال ای دی، مزایای بسیاری دارند و ظاهر متفاوت آن ها بسیار جذاب می باشد.

لامپ ال ای دی قارچی: لامپ های قارچی ال ای دی، همانطور که از نامشان پیداست، ظاهری شبیه به قارچ دارند. شکل متفاوت این تجهیزات باعث شده تا زاویه تابش نور ۱۱۰ درجه ای داشته باشند، که می تواند نور بیشتری را پخش کند. اگر قصد خرید لامپ ال ای دی قارچی را دارید، پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه کنید.

 مزایای خرید لامپ ال ای دی

مزایای خرید لامپ های قارچی

یکی از مزایای این تجهیزات زاویه تابش ۱۱۰ درجه ای آن ها است. از دیگر مزایای لامپ های ال ای دی قارچی می توان به طور عمر بالای اشاره کرد‌. لامپ های قارچی طور عمر بالایی نسبت به سایر لامپ های ال ای دی دیگر دارند به همین دلیل از مقاومت بالایی در برابر آسیب و ضربه برخوردارند. همانطور که گفتیم این لامپ های قارچی نورپردازی بالایی دارند به همین علت برای محیط های بزرگ یا فروشگاه ها که نیاز دارند محصول خود را نمایش دهند مناسب هستند.
مکان های مناسب برای نصب لامپ ال ای دی قارچی فروشگاه ها، میوه فروشی ها، مغازه های مانتو و لباس فروشی، کفش فروشی ها و سوله های تولیدی می باشند‌.

لامپ ال ای دی شمعی و حبابی

این تجهیزات یکی از مشهور ترین انواع لامپ های ال ای دی می باشند. تقریبا اکثر افراد این لامپ را از روی ظاهر آن می شناسند. ظاهر لامپ ال ای دی شمعی طراحی خاصی دارد، شاخص نمود رنگ این تجهیزات بالای هشتاد می باشد. زاویه تابش لامپهای شمعی ۲۵۰ درجه است که مهم ترین ویژگی این لامپ محسوب می شود. برای خرید لامپ ال ای دی شمعی به سایت الکترونوین مراجعه کنید.
لامپهای شمعی کاربرد های زیادی دارند و اکثرا از آنها برای روشنایی لوستر استفاه می شود‌. این تجهیزات اندازه کوچکی دارند به همین دلیل به راحتی درون لوستر قرار می گیرند و نصب می شوند.
همانطور که گفتیم این تجهیزات کاربرد زیادی دارند و به لوستر ها منتهی نمی شوند. با خرید لامپ ال ای دی شمعی می توانید آن ها را در چراغ های خواب، چراغ مطالعه، آباژور ها، لامپ های سرویس بهداشتی و…. نصب کنید.

لامپ ال ای دی حبابی

معروف ترین نوع لامپ ال ای دی، لامپ های حبابی می باشند. این لامپ ها ظاهری شبیه به گلابی دارند و به واسطه ظاهرشان می توانند نور را به طور مستقیم منتشر کنند. زاویه تابش نور لامپ های حبابی ۱۳۵ درجه می باشد که از مهم ترین ویژگی های این محصول، می باشد‌.
ظاهر خاص و زاویه تابش ۱۳۵ درجه ای آن لامپ ها را برای نصب کردن برای انواع فروشگاه ها و سوله های تولیدی مناسب کرده است.
هنگام خرید لامپ ال ای دی حبابی دقت کنید که توان مصرفی این تجهیزات ۹، ۱۲،‌ ۱۵ و ۲۰ وات می باشد.
لامپهای حبابی نسبت به توان مصرفی خود، نور پردازی فوق‌العاده ای دارند. این تجهیزات روشنایی، همانند لامپ های قارچی از طول عمر بالایی برخوردار هستند و مقاومت بالایی دارند. شما می توانید لامپ های حبابی را در خانه، آشپزخانه، اتاق خواب و… نصب کنید‌.

قیمت خرید لامپ ال ای دی

 لامپ ال ای دی مدل گل

لامپ های ال ای دی گل ظاهری شبیه به گل دارند و به همین دلیل مورد توجه قرار می گیرند. طراحی ظاهر این لامپ های ال ای دی از مهمترین ویژگی ها و دلایل فروش آن محسوب می شود. جالب است بدانید زاویه ی تابش این لامپ ۱۳۰ درجه می باشد بنابراین می تواند روشنایی محیط های بزرگ را تامین کند. با خرید لامپ LED گل می توانید آن را در خانه، کارگاه های صنعتی و تجاری نصب کنید.
اگر قصد خرید لامپ ال ای دی گل را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای متن همراه ما باشید. توان مصرفی لامپ LED گل، ۴۰ وات می باشد. سرپیچ این محصول از نوع E۲۷ است به همین دلیل برای نصب کردن در میوه فروشی ها، شیرینی فروشی ها و فروشگاه های بزرگ مناسب می باشند. شاخص نمود رنگ لامپ های ال ای دی گل بالای ۸۰ می باشد. طول عمر و بازه ی مصرف این تجهیزات بیشتر از ۲۵۰۰۰ ساعت است. این بازه ی مصرفی بالا از کلیدی ترین ویژگی های این لامپ ها محسوب می شود‌.

جمع بندی خرید بهترین لامپ ال ای دی

همانطور که‌ گفتیم لامپ های LED انواع مختلفی دارند و به بازار عرضه می شوند. اگر قصد خرید بهترین لامپ ال ای دی را دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت الکترونوین مراجعه کنید. سایت الکترونوین عرضه کننده انواع تجهیزات الکترونیکی می باشد. اجناس این سایت از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل شما به راحتی می توانید خرید خود در این سایت انجام‌ دهید. برای خرید لامپ ال ای دی و اطلاع از قیمت آن به سایت الکترونوین مراجعه کنید.