آیفون تصویری, مقالات

مهم ترین نکات خرید آیفون تصویری

امروزه در تمامی ساختمان ها، آپارتمان ها، مجتمع های مسکونی و….‌ می توانید حضور پر رنگ و کاربردی آیفون های تصویری را مشاهده کنید‌. استفاده از این تجهیزات رایج می باشد و و یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمانی محسوب می شود. برند های مختلفی در ایران و خارج انواع آیفون های تصویری را تولید می کنند، که هر کدام از آن ها ویژگی‌ متفاوت و خاصی دارند. تنوع بالای این تجهیزات خرید و انتخاب آن ها را دشوار می کند. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم شما را با نکات خرید آیفون تصویری آشنا کنیم.

نکات خرید آیفون تصویری

همانطور که گفتیم آیفون های تصویری انواع بسیار متنوعی دارند، شما باید برای خرید این تجهیزات و‌ پیدا کردن آیفون تصویری مناسب خودتان، به ویژگی های این تجهیزات توجه کنید. و در نهایت با مقایسه کردن ویژگی های انواع آیفون های تصویری و نکات مهم خرید آیفون تصویری، محصول مناسب خودتان را پیدا کنید و سفارش دهید.
نکات خرید آیفون تصویری

اندازه ی صفحه نمایش آیفون های تصویری

بیش از ورود به مسائل داخلی و مکانیکی، بهتر است ابتدا به ظواهر بپردازیم. اندازه ی مانیتور و‌ صفحه ی نمایش آیفون های تصویری، متفاوت است و یکی از نکات خرید آیفون تصویری، توجه به مانیتور این تجهیزات می باشد. آیفون های تصویری به طور عمده با مانیتور هایی به اندازه، 3.5 اینچ، 4.3 اینچ، 7 اینچ، و 10 اینچ طراحی و تولید می شوند. انتخاب اندازه آیفون های تصویری کاملاً سلیقه ای می باشد. لذا اندازه ی مانیتور این آیفون ها هیچ تاثیری در کیفیت آن ها ندارد. این مساله از نکات خرید آیفون تصویری محسوب می شود.
دقت کنید که هر چه اندازه مانیتور آیفون بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند و کیفیت تصویر و نوررپردازی آن ثابت می ماند. جالب است بدانید که از تکنولوژی و فناوری TTL برای، ساخت تمامی مانیتور های آیفون های تصویری استفاده شده است و به همین علت کیفیت این مانیتور ها تغییر نمی کند. در بین انواع مانیتور ها، آیفون های تصویری با مانتیور 4.3 اینچ، از بین آیفون های دیگر پرفروش تر هستند ، این مانیتور ها می توانند تصویر را با کیفیت خوبی نمایش دهند. اما اگر به جزییات تصویر اهمیت می دهید، از مانیتور های بزرگ تر استفاده کنید. مانتیور های بزرگ تر جزییات بیشتری را می توانند نشان دهند.

آیفون تصویری لمسی یا دکمه ای؟

از دیگر نکات خرید آیفون تصویری، توجه قابلیت لمسی یا دکمه ای بودن آن می باشد. آیفون های تصویری شامل دسته بندی دیگری از لحاظ داشتن دکمه و یا قابلیت لمسی می باشند. آیفون های لمسی به روزترین و پیشرفته ترین آیفون های تصویری هستند. در آیفون های تصویری به جای دکمه از صفحات لمسی استفاده شده است.‌ آیفون های تصویری با قابلیت لمسی، برای افرادی مناسب هستند که به این تکنولوژی عادت کرده اند.
قیمت آیفون های لمسی، بیشتر از آیفون های دکمه ای است زیرا برای ساخت این تجهیزات از تکنولوژی پیشرفته تری استفاده شده است. آیفون های لمسی ظاهر شیک و لاکچری به منزل می دهند، و شرکت های ایرانی و خارجی در سراسر دنیا به تولید این محصول می پردازند. اکنون قصد داریم شما را با بهترین و معروفترین آیفون های لمسی ایرانی آشنا کنیم، بنابراین همراه ما باشید.

معروفترین آیفون های لمسی

شرکت تابا‌ یکی از محبوب ترین شرکت های ایرانی است که یکی از محصولات آن آیفون های تصویری، صوتی و لمسی می باشند. آیفون لمسی تابا مدل 1070i، یکی از بهترین آیفون های لمسی ایرانی است. دقت کنید که این آیفون مانتیور نسبتاً بزرگی دارد و صفحه نمایش آن 7 اینچ می باشد. شرکت سیماران یکی دیگر از معروف ترین کمپانی های ایرانی می باشد، که در زمینه تولید محصولات الکترونیکی فعالیت می کند.
شرکت سیماران محصولاتی مانند انواع جک پارکینگی و آیفون ها را تولید می کند. مدل M200HS-73 یکی از بهترین مدل های آیفون های لمسی است، که توسط این کمپانی ساخته می شود و به فروش می رسد. در نهایت آخرین مدل از بهترین آیفون های لمسی ایرانی، به کمپانی الکتروپیک متعلق است‌. شرکت الکتروپیک یکی از شرکت های ایرانی است که در زمینه محصولات الکترونیکی فعالیت می کند و آیفون های آن تنوع بسیار بالایی، دارند.
آیفون های لمسی مدل 793،‌ یکی از پرفروش ترین آیفون های الکتروپیک هستند، که محبوبیت زیادی در بین مشتریان دارند. آیفون لمسی مدل 793 الکتروپیک، بزرگ ترین صحفه نمایش را در بین مدل های معرفی شده دارد. این آیفون های لمسی با 10 اینچ مانیتور تولید می شوند و طراحی آن ها بسیار لوکس و مدرن می باشد.
نکات خرید آیفون تصویری

آیفون های سیاه سفید، یا آیفون های رنگی؟

آیفون های تصویری در انواع مختلف دیگری مانند، سیاه سفید و‌ یا رنگی نیز تولید می شوند. تجهیزات آیفون های رنگی نسبت به آیفون های سیاه سفید، پیشرفته تر می باشند و حتماً برای خرید این تجهیزات به این نکته دقت کنید‌. برای خرید آیفون های تصویری پیشنهاد می کنیم آیفون های رنگی را انتخاب کنید، زیرا این آیفون قدرت بیشتری در انتقال تصویر و جزئیات آن دارند، توجه به این ویژگی یکی نیز بسیار اهمیت دارد. آیفون های تصویری مدل VDP_C43TM و مدل VDP_C70TM از شرکت تکنما یکی از بهترین آیفون های تصویری رنگی، محسوب می شوند.

بهترین آیفون تصویری در الکترونوین

همانطور که‌ گفتیم یکی از کاربردی ترین تجهیزات در ساخت سازه هستند و با رعایت کردن نکات مهم خرید آیفون تصویری که در این مقاله گفتیم می توانید، آیفون تصویری مناسب خودتان را خریداری کنید‌. بهترین آیفون های تصویری ایرانی توسط شرکت های تابا، سیماران، الکتروپیک تولید می شوند. برای خرید آیفون های اصل و اورجینال از این برند ها، با پایین ترین قیمت، به سایت الکترونوین مراجعه کنید.
فروشگاه الکترونوین بیش از سی سال سابقه در فروش و ارسال محصولات انواع‌ الکترونیک دارد. این فروشگاه بسیار معتبر و مشتریان بسیار زیادی در سراسر ایران دارد، پیشنهاد می کنیم برای خرید بهترین آیفون های تصویری با بهترین قیمت، فروشگاه الکترونوین مراجعه کنید‌. فروشگاه الکترونوین محصولات خود را به صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان خود ارائه می دهد. برای خرید اینترنتی و غیر حضوری از فروشگاه الکترونوین به سایت الکترونوین مراجعه کنید، شما می توانید با مراجعه کردن به این سایت انواع تجهیزات الکترونیکی را مانند آیفون های تابا، جک های پارکینگی ایرانی، جک های پارکینگی خارجی، سیم و کابل و…. را مشاهده کنید و سفارش دهید.