آیفون تصویری, مقالات

راهنمای نصب آیفون تصویری

آیفون های انواع مختلفی دارند مانند آیفون های صوتی، تصویری، لمسی و…. در زمان های گذشته استفاده از آیفون های صوتی بسیار رایج بود. اما با پیشرفت تکنولوژی نسل جدیدی از آیفون ها به نام آیفون های تصویری تولید شدند. امروزه در تمامی سازه ها و آپارتمان ها از آیفون های تصویری استفاده می شود و بسیار محبوب می باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه نصب آیفون تصویری آشنا کنیم و روش نصب این تجهیزات را آموزش دهیم، بنابراین در ادامه مطلب همراه‌ ما باشید.

آموزش نصب آیفون تصویری

اکنون می خواهیم شما را روش نصب کردن آیفون های تصویری به صورت اصولی آشنا کنیم. اما پیشنهاد می کنیم که حتماً برای نصب کردن این تجهیزات از نصابان ماهر کمک بگیرید.
مرحله اول برای نصب‌ کردن این تجهیزات در مرحله اول باید ابزار و تجهیزات لازم برای نصب آیفون ها را، آماده کنید. برای نصب کردن این آیفون ها به ابراز هایی مانند پیچ‌، پیچ گوشتی و کابل شارژ و خرید لوازم جانبی آیفون نیاز دارید. با آماده کردن ابزار های لازم می توانید عملیات نصب آیفون تصویری را شروع کنید، که در ادامه مطلب به شما توضیح می دهیم. 
راهنمای نصب آیفون تصویری
  • شارژ باتری

مرحله دوم در مرحله شما باید باتری آیفون تصویری را پیدا کنید و با استفاده از کابل شارژ آن را به جریان برق و پریز وصل کنید. هنگام شارژ شدن باید باتری یک چراغ قرمز و سبز را مشاهده کنید. این چراغ ها شارژ شدن باتری آیفون تصویری را، به شما نشان می دهند. باتری آیفون های تصویری، به چهار تا شش ساعت زمان، برای شارژ شدن کامل نیاز دارند، بنابراین برای پر شدن باتری آیفون های تصویری عجله نکنید و صبور باشید. اگر چراغ قرمز باتری آیفون تصویری خاموش شد و تنها چراغ سبز آن روشن ماند، یعنی اینکه باتری آیفون به صورت کامل پر شده و می توانید مرحله بعدی را برای نصب آیفون تصویری، شروع کنید.
  • خاموش کردن زنگ

مرحله سوم در نصب آیفون تصویری پس از انجام مرحله دوم، باید جعبه فیوز آپارتمان را پیدا کنید و زنگ واحد خودتان را خاموش کنید. خاموش کردن زنگ بسیار مهم است و با انجام دادن اینکار، از احتمال برق گرفتگی و… می توانید جلوگیری کنید.
  • نصب براکت آیفون تصویری

مرحله چهارم: اکنون باید محل نصب آیفون را آماده کنید و اگر از آیفون دیگری استفاده می کردید، پیچ های آن را باز کنید و آیفون را خارج کنید‌. سپس در این مرحله از نصب آیفون تصویری، باید براکت های آیفون تصویری را نصب کنیم. برای انجام این مرحله در ابتدا باید، یک حفره به ابعاد آیفون تصویری در دیوار اینجا کنید. برای این کار پیشنهاد می کنم که در ابتدا، با استفاده از یک مداد اندازه و ابعاد آیفون تصویری را روی دیوار بکشید، و کج بودن یا نبودن آن را بررسی کنید. سپس محل پیچ های براکت را بر روی دیوار مشخص کنید و سپس، براکت را روی دیوار نصب کنید.

  • نصب سیم آیفون

در این مرحله برای نصب آیفون تصویری، باید سیم های آیفون را وصل کنید. برای انجام این مرحله باید دو عدد از پیچ های‌ براکت را که، در بالای سوراخ محل اتصال سیم ها قرار دارند را باز کنید. بعد از انجام این مراحل سیم ها را خارج کنید و به دلخواه یکی از آن ها را دور هر دو پیچ بکشید. به این ترتیب مدار سیم آیفون تصویری آماده است، پیشنهاد می کنیم برای اطمینان و عملکرد بهتر، پیچ ها را به آرامی محکم کنید‌.

  • مرحله آخر

در این مرحله برای نصب آیفون تصویری، باید آیفون را روی براکت قرار دهید تا در جای خود قرار بگیرد. سپس سوییچ و دکمه فیوز برق را روشن کنید تا جریان برق به آیفون های تصویری وارد شود. و‌ در نهایت باید تنظیمات آیفون تصویری را به حالت دلخواه تان تنظیم کنید.

مزایای نصب آیفون تصویری

مزایای نصب آیفون های تصویری

همانطور که از نام این تجهیزات پیداست، این آیفون ها دارای پنل تصویری می باشند، که می توانند محیط ‌بیرون را به شما نشان دهند. این یکی از مهمترین مزایای نصب کردن این تجهیزات محسوب می شود. جالب است بدانید بعضی از آیفون های تصویری می توانند به تلفن همراه نیز، وصل شوند با نصب کردن این تجهیزات شما می توانید بدون حضور در محیط آیفون را چک کنید‌.‌

همچنین برخی از آیفون ها دارای حافظه هستند و می توانند اطلاعات صوتی و تصویری را، ذخیره کنند و به شما نمایش دهند‌. اکثر آیفون های تصویری دارای خدمات و گارانتی پس از فروش می باشند. آیفون های تصویری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی آسیب نمی بینند و خراب نمی شوند.‌ با استفاده از گارانتی این تجهیزات می توانید، از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید که یکی از مزایای نصب آیفون های تصویری محسوب می شود.

خرید بهترین آیفون های تصویری

همانطور که می دانید، آیفون های تصویری بسیار مفید هستند و با استفاده از آن ها می توانید امنیت آپارتمان را افزایش دهید. آیفون های تصویری در شرکت های مختلفی تولید می شوند و انواع متفاوتی دارند. کیفیت این تجهیزات تاثیر زیادی در عملکرد و طول عمر آنها دارد، به همین علت پیشنهاد می کنیم برای نصب آیفون های تصویری از بهترین جنس استفاده کنید.

برای خرید بهترین آیفون های تصویری و اورجینال، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه الکترونوین مراجعه کنید.فروشگاه الکترونوین یکی از معتبر ترین و پرفروش ترین‌‌ فروشگاه های لوازم الکترونیکی می باشد‌.‌ این فروشگاه بالای سی و یک سال سابقه در حوزه فروش و ارسال محصولات الکترونیک دارد، و تمامی محصولات آن اورجینال و با کیفیت هستند. به همین دلیل فروشگاه الکترونوین مشتریان زیادی دارد و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

برای خرید بهترین آیفون های تصویری از فروشگاه الکترونوین، می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت الکترونوین انواع محصولات الکترونیکی را مانند آیفون های تصویری تابا، جک پارکینگی سوزوکی، جک پروتکو، جک سیماران، ریموت، ریسه نور مخفی، چراغ های توکار، چراغ های هالوژن، سیم و کابل و…… را مشاهده کنید‌ و از قیمت آنها مطلع شوید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. محصولات شما در سایت الکترونوین، پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن بسته بندی و ارسال می شوند، و شما می توانید‌ آن ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.