محافظ الکتریکی, مقالات

آشنایی با محافظ برق خانگی

با مرور زمان برای محافظت از تجهیزات الکترونیکی، دستگاهی به نام محافظ برق خانگی تولید شد. این تجهیزات کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند و اکثرا در تمام خانه ها و فروشگاه ها موجود می باشند. برای آشنایی با محافظ برق خانگی و استعلام قیمت انواع این تجهیزات همراه ما باشید.

معرفی 0 تا 100 محافظ برق خانگی

محافظ برق خانگی یکی از محصولات پر فروش و پر کاربرد الکترونیکی می باشد. این تجهیزات باعث می شوند تا برق به صورت یکسان به لوازم برقی خانه وارد شود. طراحی این تجهیزات به صورتی است که بتوانند به سرعت ولتاژ اضافی را در مدار و جریان برق تشخیص دهند.
محافظ های برق پس از تشخیص جریان اضافی برق آن را در کوتاه ترین زمان، به سیمی که متصل به زمین است هدایت می کنند. دقت کنید استفاده از محافظ برق برای تمامی لوازم الکترونیکی منزل ضروری نیست. اما حتما برای مراقبت و افزایش طول عمر لوازم های الکترونیکی حساس و گران از محافظ استفاده کنید. این تجهیزات نسبت به کارایی و مزایای خود قیمت بسیار پایینی دارند، به همین دلیل از محصولات پرفروش و ضروری الکترونیکی می باشند.
این محصولات می توانند برقی و توان ورودی به محصولات الکترونیکی را کنترل کنند. جنس بدنه ی تمام محافظ های با کیفیت و استاندارد، از پلاستیک مرغوب می باشد، که در برابر رطوبت و حریق عایق می باشد.
همانطور که می دانید پلاستیک در برابر رطوبت عایق می باشد و زنگ نمی زند به همین دلیل در ساخت بدنه‌ ی این تجهیزات از پلاستیک استفاده می شود. محافظ ها انواع مختلفی دارند و طول کابل آن ها متغیر است، هنگام خرید این تجهیزات حتما به طول کابل آن دقت کنید تا پس از خرید بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی محافظ های جدیدی تولید شدند. این محافظ ها دارای ورودی USB هستند و امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج می باشد.

خرید محافظ برق خانگی

دلایل خرید محافظ چیست؟

محافظ برق خانگیهمانطور که می دانید با توجه به تورم و تحریم ها قیمت تجهیزات برقی مانند تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، کامپیوتر و… روز به روز افزایش پیدا می‌کند. هزینه تعمیر این محصولات و تجهیزات آن بسیار گران می باشد به همین برای جلوگیری از هزینه های تعمیر باید از محصولات الکترونیک خود محافظت کنید. یکی از بهترین روش های برای مراقبت از تجهیزات الکترونیکی، استفاده از محافظ برق خانگی می باشد.
برای خرید محافظ برق خانگی می توانید به سایت الکترونوین مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه کردن به این سایت انواع تجهیزات الکترونیکی را مانند چشمی و فلاشر، سیم‌ و کابل، جک های پارکینگی، ریسه نور مخفی، ریسه تزیینی و… مشاهده کنید و از قیمت آن مطلع شوید.

توان محافظ برق خانگی چه تاثیری در عملکرد آن دارد؟

تجهیزات الکترونیکی موتوری و الکترونیکی حرارتی، به نیروی بیشتری نسبت به محصولات الکترونیکی غیر موتوری و برقی مصرف می کنند. دقت کنید که حداکثر توان خروجی محافظ باید با توان دستگاه های متصل به آن برابر باشد. در ادامه به توضیح مختصری از تاثیر انواع توان های محافظهای برق خانگی می پردازیم.

انواع محافظ برق خانگی

اکنون قصد داریم شما را با انواع محافظ برق خانگی آشنا کنیم تا بتوانید محصول مناسب خود را خریداری کنید. جالب است بدانید تمام محافظ های خانگی مدار و عملکرد مشابهی دارند، تفاوت این تجهیزات در حداکثر توان ورودی و خروجی، تعداد پریز ها، و دستگاه های مخاطب می باشد. محافظ های خانگی بر اساس توان خروجی خود به چهار دسته تقسیم می شوند که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

محافظ با توان 1000 تا 2000 آمپر

محافظ های خانگی که حداکثر توان خروجی شان‌ بین هزار تا دو هزار آمپر است برای لوازم برقی کم مصرف و لوازمی که به صورت دائمی نیاز به برق ندارند مناسب می باشند‌. این محافظ ها دارای یک کلید می باشند که با استفاده از آن می تواند ورود جریان برق به تجهیزات خود را کنترل کنید. شما می توانید لوازم الکترونیک مانند گوشی،مودم، لپ تاب، کامپیوتر، کنسول های بازی و…. را به این محافظ ها وصل کنید.

محافظ با توان 2000 تا 3000 آمپر

محافظ های خانگی که حداکثر توان خروجی آنها بین دوهزار تا سه هزار آمپر می باشد، برای لوازم الکترونیکی آشپزخانه مانند یخچال و فریزر مناسب می باشند. این تجهیزات باید به صورت مادام‌ به برق متصل باشند به همین دلیل محافظ های 2000 تا 3000 آمپر بدون کلید بهترین گزینه برای یخچال و فریزر هستند.

قیمت محافظ برق خانگی

محافظ با توان 3000 تا 5000 آمپر

محافظ های برق که بیشترین توان خروجی آن ها بین سه هزار تا پنج هزار آمپر می باشد برای لوازم الکترونیکی مانند کولر های گازی و پیکج ها خانگی مناسب هستند. این نوع از محافظ با کلید تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند، و شما می توانید در صورت عدم نیاز آن ها را خاموش کنید تا در مصرف برق صرفه‌ جویی کنید.

محافظ با توان 6000 آمپر

این نوع محافظ‌ ها دارای بیشترین توان خروجی در بین محافظ های خانگی می باشند و حداکثر توان خروجی از آنها شش هزار آمپر است. این تجهیزات به دلیل توان بالا می توانند از کل وسایل برقی خانه یا آشپزخانه محافظ کنند و جریان برق ورودی به‌ آن ها را کنترل کنند. شما می توانید این تجهیزات را بعد از کنتور خانه و همچنین در ورودی آشپزخانه نصب کنید و استفاده کنید.

خرید محافظ برق خانگی با بهترین قیمت

همانطور که می دانید محافظ برق کاربرد و فواید بسیار زیادی دارد. این تجهیزات تنوع بسیار زیادی دارند و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. برای تهیه کردن این تجهیزات با بهترین قیمت و کیفیت به سایت الکترونوین مراجعه کنید. سایت الکترونوین عرضه کننده و فروشنده انواع تجهیزات الکترونیک می باشد و تنوع بالایی در محصولات خود دارد. اکترونوین با چندین سال سابقه؛ به طور تخصصی در زمینه فروش محصولات الکترونیکی فعالیت می کند.
به همین علت سایت الکترونوین محصولات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کنند. با مراجعه کردن به این سایت؛ می توانید انواع محصولات الکترونیک را مشاهده کنید و از قیمت آن مطلع شوید. برای خرید بهترین محافظ برق خانگی کافیست از طریق گوشی یا کامپیوتر خود وارد سایت الکترونوین شوید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید؛ پس از سفارش محصول، می توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.