جک درب, مقالات

خرید و نصب جک پارکینگی در تهران

یکی از مکان های پر تردد از گذشته تا به حال پارکینگ می باشد، رفت و آمد در پارکینگ ها بسیار زیاد می باشد به همین دلیل باز و بسته کردن آن ها دشوار می باشد. جک های پارکینگی بر روی درب پارکینگ و درب های اتوماتیک نصب می شوند و با استفاده از آن می توانید درب را به راحتی باز و بسته کنید. این تجهیزات تنوع بسیار بالایی دارند و کاربرد های آنها متفاوت است، در ادامه مطلب می خواهیم شما را با مزایای نصب کردن جک پارکینگی و ساختار آن آشنا کنیم.
با رونق ساختمان سازی در تهران و سایر کلان شهرها شاهد افزایش تقاضای خرید این تجهیزات هستیم. بسیاری از افراد برای نصب این دستگاه خود اقدام می کنند. اما باید بدانید که نصب جک پارکینگی نیاز به تخصص دارد و باید به دست افراد ماهر انجام شود. لذا جهت هرگونه مشاوره در زمینه خرید و نصب جک پارکینگی در تهران و سایر شهرستان ها با ما تماس بگیرید.

اهمیت نصب جک پارکینگی در تهران 

تمام دستگاه های الکتریکی از قطعات کوچک تری ساخته شده اند که ساختار دستگاه را تشکیل می دهد. جک های پارکینگی نیز از قطعات و تجهیزات کوچک تری ساخته شده اند و جک پارکینگی را به وجود آورده اند. اغلب جک های پارکینگی از شش قطعه ساخته شده اند که شامل دو عدد بازوی جک پارکینگی، مرکز کنترل، چراغ های آلارم یا همان چراغ هشدار، قطعه های فلزی، چشمی یا فتوسل و ریموت کنترل هستند. ‌
برای خرید بهترین تجهیزات الکترونیکی پیشنهاد می کنیم به سایت الکترونوین مراجعه کنید. سایت الکترونوین فروشنده و عرضه کننده انواع تجهیزات الکترونیکی مانند چشمی و فلاشر، سیم‌ و کابل، ، انواع جک پارکینگی، چراغ تو کار، لامپ ال ای دی، ریسه تزیینی، لامپ هالوژن، ریموت و…. می باشد. شما می توانید یا مراجعه کردن به سایت الکترونوین انواع تجهیزات الکترونیکی را مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید.
هزاران دلیل برای خرید جک درب وجود دارد. اما مهم ترین آن را می توان کاهش خطای در باز گذاشتن درب پارکینگ و کاهش احتمال سرقت دانست. با خرید جک پارکینگ و نصب آن می توانید ایمنی ساختمان را افزایش دهید.
خرید و نصب جک پارکینگی در تهران

مزایای نصب کردن جک پارکینگی

در ادامه مطلب می خواهیم شما را با چند مورد از مزایای نصب کردن جک پارکینگی آشنا کنیم بنابراین همراه ما باشید.
یکی از مهمترین مزایای نصب جک پارکینگی باز و بسته شدن آسان درب پارکینگ یا درب منزل می باشد. شما می توانید تنها با فشار دادن دکمه باز یا بسته درب از روی ریموت، درب را باز یا بسته کنید. با این استفاده از این تجهیزات دیگر نیازی به نیروی زیاد برای باز کردن درب نخواهید داشت و به راحتی می توانید عبور کنید.

جلوگیری از اتلاف وقت

در گذشته باز کردن درب پارکینگ های بزرگ برای ورود اتومبیل ها و اتوبوس ها بسیار سخت و زمان بر بود. در آن دوره مجبور بودند از خودروی خود پیاده شوند و درب را باز و بسته کنند، که این زمان بسیار طولانی و انرژی زیادی می گرفت. یکی از مزایای نصب کردن جک پارکینگی در تهران و سایر شهر ها جلوگیری از اتلاف وقت است. با نصب این تجهیزات می توانید به سرعت با استفاده از ریموت درب را باز یا بسته کنید.

افزایش امنیت با جک پارکینگی

از دیگر مزایای نصب کردن جک پارکینگی می توان به افزایش امنیت در ساختمان و پارکینگ اشاره کرد. همانطور که می دانید درب های ساده و قدیمی به راحتی توسط سارقین باز می شوند، و از نظر ایمنی بسیار ضعیف هستند. اما باز کردن جک های پارکینگی تنها توسط ریموت کنترل امکان پذیر می باشد، بنابراین سارقین نمی توانند وارد پارکینگ و منزل شما شوند‌. جک های پارکینگی باعث افزایش ایمنی و مقاومت درب می شوند، به همین دلیل می توانید با اطمینان کامل از آن ها استفاده کنید.

محدود کردن تردد

با نصب کردن جک پارکینگیتنها افرادی که ریموت جک پارکینگ را دارند می توانند وارد یا خارج شوند، به همین دلیل با استفاده از این تجهیزات می توانید ب راحتی تردد، رفت و آمد را محدود کنید و ایمنی را افزایش دهید. نکته بعدی نصب آسان است. جالب است بدانید نصب کردن جک پارکینگی بسیار آسان می باشد. شما می توانید به راحتی و به سرعت این تجهیزات را نصب کنید و از آن استفاده کنید. جک های پارکینگی انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها به راحتی بر روی درب مخصوص خود نصب می شود.

قیمت خرید و نصب جک پارکینگی در تهران
عملکرد بدون وقفه

جک های پارکینگی می توانند بدون هیچ وقفه ای در طول شبانه روز کار کنند و اختلالی در عملکرد آن ها به وجود نیاید. این تجهیزات طول عمر بسیار بالایی دارند و به راحتی خراب نمی شوند. از مهمترین مزایای نصب کردن جک پارکینگی می توانیم به اتوماتیک بودن آن اشاره کنیم‌. این تجهیزات به صورت خودکار و اتوماتیک با ارسال سیگنال از طریق ریموت کار می کنند و درب را باز یا بسته می کنند. جک های پارکینگی به صورت مستقیم به برق وصل می شوند و از آن برای عملکرد خود استفاده می کنند. جالب است این تجهیزات دارای منبع ذخیره برق نیز می باشند و قطع شدن برق نیز می توانند کار کنند.

نصب جک پارکینگی در تهران

همانطور که گفته شد خرید جک پارکینگی مزایای بسیار زیادی دارد، این تجهیزات جزو پرفروش ترین محصولات الکترونیکی می باشند و استفاده از آن بسیار رایج است. جک های پارکینگی انواع مختلفی دارند و این تجهیزات توسط شرکت های مختلفی در دنیا تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند‌. هر نوع از جک های پارکینگی ویژگی های خاصی دارند و از آنها در مکان های خاصی استفاده می شود. جالب است بدانید جنس و کیفیت این تجهیزات نیز متفاوت می باشد، و کیفیت جک های پارکینگی در عملکرد آن ها نقش تأثیر گذاری دارد.
از این رو پیشنهاد می کنیم هنگام نصب کردن جک پارکینگی حتما از بهترین جنس آن استفاده کنید‌. امروزه پیدا کردن بهترین جک های پارکینگی بسیار دشوار می باشد. زیرا تعدادی از افراد سودجو و کلاهبردار محصولات تقلبی و بی کیفیت را به نام محصولات اورجینال می فروشند. این افراد کلاهبردار محصولات را چندین برابر قیمت اصلی خود می فروشند و از فروش آن سود بسیار زیادی دریافت می کنند.

جمع بندی

برای خرید بهترین جک های پارکینگی پیشنهاد می کنیم به سایت الکترونوین مراجعه کنید. سایت الکترونوین فروشنده انواع تجهیزات الکترونیکی می باشد، این سایت بالای سی سال سابقه در زمینه فروش و توزیع محصولات الکترونیکی دارد‌‌. این سایت تنها در حوزه فروش محصولات الکترونیکی به صورت تخصصی فعالیت می کند، به همین علت محصولات این سایت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
برای خرید از سایت الکترونوین کافیست تنها از یک تلفن هوشمند، کامپیوتر یا لپ تاب متصل به اینترنت استفاده کنید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. محصول شما پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شود، و شما می توانید آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.