ریسه نوری, لامپ, مقالات

دیزاین و نور پردازی آشپزخانه با ریسه زیر کابینتی

یکی از پرکاربردترین تجهیزات الکترونیکی ریسه های نوری می باشند. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی دارد که منجر به تفاوت آن ها شده است. ریسه ها جزو محبوب ترین تجهیزات نورپردازی محسوب می شوند و کاربرد های بسیار زیادی دارند. شما می توانید از ریسه برای نورپردازی مکان های متفاوتی استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین کاربرد های ریسه ها، نورپردازی آشپزخانه با ریسه زیر کابینتی می باشد. این محصولات در واقع نقش وظیفه ای را در آشپزخانه ایفا می کنند. در واقع علاوه بر زیبایی در راستای تسهیل امور نیز به کار می روند. در ادامه مطلب شما را بیشتر با ریسه زیر کابینتی آشنا خواهیم کرد.

نورپردازی آشپزخانه با ریسه زیر کابینتی

نورپردازی آشپزخانه با ریسه زیر کابینتی باعث افزایش زیبایی و جذابیت آشپزخانه می شود. این تجهیزات با صرفه جویی در برق و انرژی، نورپردازی زیبایی را در محیط اجرا می کنند و باعث روشنایی کابینت ها و آشپزخانه می شود. کابینت ها بیشترین مقدار از فضای آشپزخانه را اشغال می کنند و در دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه نقش بسیار موثری دارند‌.
اگر از دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم حتما، خرید و نصب ریسه زیر کابینتی را امتحان کنید. برای نورپردازی آشپزخانه با ریسه نوری زیر کابینتی می توانید این تجهیزات را در زیر کابینت ها، کانتر، کشو های آشپزخانه و.‌‌…‌ نصب کنید. اگر آشپزخانه ی شما نور طبیعی ندارد و روشنایی آن کم است، با نصب کردن ریسه در آشپزخانه و کابینت ها می توانید، روشنایی آن ها را چندین برابر کنید. برای خرید انواع ریسه نوری با ما در الکترونوین همراه باشید.
خرید ریسه نوری زیر کابینتی

ریسه زیر کابینتی منبع نوری فرعی

ریسه به عنوان یک منبع نورپردازی فرعی در محیط های مختلف نصب می شوند. این تجهیزات نمی توانند به تنهایی نورپردازی کل محیط را بر عهده بگیرند و تنها باعث افزایش دکوراسیون محیط و نورپردازی آن می شوند. به همین علت به این تجهیزات منبع نوری فرعی می گویند. برای نورپردازی آشپزخانه با ریسه زیر کابینتی می توانید طبق سلیقه خودتان آن ها را با رنگ های مختلفی تهیه کنید و در زیر کابینت و کشو های آشپزخانه نصب کنید. قیمت ریسه زیر کابینتی در مقایسه با تجهیزات دیگر بسیار مناسب است و تغییری مقزون به صرفه را برای شما ایجاد می کند.
کابینت ها، کشو ها و سینک ظرفشویی محبوب ترین و پر استفاده ترین مکان در آشپزخانه هستند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما در این مکان ها از ریسه نوری برای نورپردازی استفاده کنید. جالب است بدانید که روشنایی تاثیر بسیار زیادی در بزرگ نشان دادن محیط دارد. شما می توانید با نصب کردن ریسه در زیر کابینت یا درون آن ها، باعث بزرگتر نشان دادن آشپزخانه خود شوید. 

آشنایی با انواع ریسه های زیر کابینتی 

انواعی از ریسه ها وجود دارند که برای نصب و نورپردازی در آشپزخانه بسیار مناسب هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این تجهیزات آشنا کنیم. بنابراین همراه ما باشید. مورد اول که به معرفی ان خواهیم پرداخت ریسه نوری ام اس دی است.
ابتدا باید بدانید که در تکنولوژی ساخت ریسه ها دو نوع تکنولوژی به نام اس ام دیو ال ای دی وجود دارد. تکنولوژی اس ام دی جدید تر از ال ای دی است و مزایا و کاربرد های بسیار زیادی نسبت به ریسه های ال ای دی دارند، که در ادامه مطلب آن ها را برایتان شرح خواهیم داد‌. ریسه های اس ام دی برق بسیار کمی مصرف می کنند و نصب کردن آن ها از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب هستند‌‌.
این تجهیزات طول عمر بسیار بالایی دارند و به راحتی آسیب نمی‌بینند و خراب نمی شوند. پس از نصب کردن این تجهیزات می توانید تا سال ها بدون هیچ گونه ایرادی از این تجهیزات استفاده کنید. این تجهیزات از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و هنگام می توانید به راحتی به آن ها فرم دهید و در مکان های مورد نظر خود نصب کنید. ریسه های اس ام دی قابلیت کنترل از راه دور دارند و اتصال به ریموت کنترل را دارند، که از مهمترین مزایای انها محسوب می شوند‌‌. این تجهیزات می توانند نورپردازی را در رنگ های مختلفی انجام دهند و شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل به آسان آن ها را روشن و خاموش کنید یا رنگ نور را تغییر بدهید.

نورپردازی آشپزخانه با ریسه فلکسی

یکی دیگر از انواع ریسه های نوری مناسب برای نورپردازی در آشپزخانه، ریسه های فلکسی می باشند. این تجهیزات بر روی انواع سطوح مختلف متصل می شوند و می توانید آنها را در زیر کابینت یا مکان های دیگر نصب کنید.ریسه های فلکسی نور را به صورت کاملا یکدست و یکسان در محیط پخش می کنند که یکی از مزایای نصب کردن آن ها می باشد. این تجهیزات می توانند رنگ های مختلفی را نورپردازی کنند و تنوع بالایی در رنگ دارند. ریسه های فلکسی کیفیت بسیار بالایی در نورپردازی دارند و برق بسیار کمی مصرف می کنند.
قیمت ریسه نوری زیر کابینتی

چگونه ریسه زیر کابینتی را نصب کنیم؟

همانطور که گفتیم انواعی از ریسه ها وجود دارند که به عنوان ریسه زیر کابینتی مشهور هستند و با این نام به بازار عرضه می گردند. جالب است بدانید شیوه و‌ روش نصب کردن هر یک از این تجهیزات متفاوت می باشد. به طور مثال شما می توانید ریسه های معمولی را به کمک چسب در زیر کابینت آشپزخانه یا کانتر نصب کنید‌. برای نورپردازی آشپزخانه با ریسه فلکسی یا ریسه شلنگی، باید از بست استفاده کنید و ان ها را در محل مورد نظرتان نصب کنید.
جالب این بدانید که بر خلاف دیگر تجهیزات الکترونیکی نصب کردن انواع ریسه ها برای نورپردازی آشپزخانه بسیار آسان می باشد و به مهارت و تجربه نیاز ندارد. از این رو شما می توانید بدون کمک از دیگران این تجهیزات را به راحتی در آشپزخانه نصب کنید.

خرید بهترین تجهیزات نورپردازی آشپزخانه با الکترونوین

استفاده از ریسه های نوری و نصب کردن ان ها در آشپزخانه و زیر کابینت علاوه بر زیبایی مزایای بسیار زیادی دارد. جنس این تجهیزات در عملکرد آن ها تاثیر بسیار زیادی، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم‌ هنگام نصب کردن این تجهیزات از بهترین جنس آن استفاده کنید. امروزه پیدا کردن انواع ریسه ها با بهترین جنس بسیار دشوار می باشد‌. فروشگاه الکترونوین فروشنده انواع تجهیزات الکترونیکی اصل و با کیفیت می باشد‌.
این سایت دارای سی سال سابقه در زمینه فروش و ارسال تجهیزات الکترونیک دارد‌. شما می توانید با استفاده از یک تلفن هوشمند یا لپ تاب متصل به اینترنت وارد سایت الکترونوین شوید‌. پس از ثبت سفارش محصولات شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهند شد. شما می توانید با مراجعه به سایت الکترونوین انواع تجهیزات الکترونیکی مانند ریسه شلنگی و‌ نواری، استابلایزر، چشمی و فلاشر، سیم و کابل، جک پارکینگی و… را مشاهده کنید و سفارش دهید.‌