جک درب, مقالات

آشنایی با بهترین جک پارکینگی خارجی

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که تاریخ ساخن محصولات برایتان جالب است. کمتر از یک قرن پیش، تجهیزاتی به نام جک پارکینگی در آلمان اختراع شدند. با گذشت زمان نیاز به این تجهیزات در پارکینگ ها افزایش پیدا می کرد و فروش بالایی داشت. این تجهیزات به مرور زمان پیشرفت بسیار زیادی کردند و کشور های مختلف ‌به تولید آن اقدام کردند. به گونه ای که امروزه کمپانی های مختلفی در هر کشور، این محصول را تولید می کنند. جک های پارکینگی انواع مختلف دارند و هر کدام از آن ها ویژگی منحصر به فردی دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین جک پارکینگی خارجی ، مزایای نصب کردن آن و… آشنا کنیم.
 البته شایان ذکر است که در داخل ایرا نیز این تجهیزات تولید می شوند و از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. اما برای شناخت و خرید انواع جک پارکینگی خارجی نیازمند اطلاعاتی هستید که به اختصار در این مقاله گفته شده است، لذا همراه ما باشید. در ابتدا نیز شما را با پرفروش ترین و محبوب ترین جک پارکینگی غیر ایرانی آشنا می کنیم.

آشنایی با دو نوع جک پارکینگی خارجی پرطرفدار

جک های BFT و جک پارکینگی پروتکو دو‌ مدل از جک های غیر ایرانی هستند که فروش بسیار زیادی دارند.‌ این جک های محبوب زیادی در سراسر دنیا دارند و در ایران نیز آن ها استفاده می شود. در این مقاله جک های ،BFT و پروتکو را به طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد.
جک پارکینگی خارجی BFT شرکت BFT، یک کمپانی ایتالیایی است که محصولات آن شامل‌ انواع جک های پارکینگی و… است‌. تمامی محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای تمامی استاندارد های جهانی می باشند. جک های پارکینگی شرکت BFT عمدتاً با ولتاژ 24 تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند.
جالب است بدانید که ساخت جک پارکینگی 24 ولت، بسیار سخت تر از جک 220 ولت می باشد، و همچنین هزینه تولید جک 24 ولت از جک 220 ولت بیشتر است.

قیمت جک پارکینگی خارجی

قیمت جک پارکینگی 24 ولت

از قدیم گفته اند که هیچ ارزانی بی دلیل و هیچ گرانی بی حکمت نیست. بر اساس همین جمله نیز گرانی جک های 24 ولت BFT بی دلیل نیست. موتور این تجهیزات نسبت به مدل های دیگر بسیار قوی و قدرتمند است. این ویژگی باعث می شود تا بتوانید از این مدل جک در پارکینگ های بزرگ و پر تردد نیز استفاده کنید. تردد، و رفت و آمد زیاد باعث می شود تا موتور جک، حرارت بسیار زیادی تولید کند، که منجر به داغ شدن آن می شود.
داغ شدن جک پارکینگی به مرور زمان باعث کاهش کارکرد و آسیب رساندن به جک می شود، که احتمال سوختگی آن را افزایش می دهد و همچنین باعث کاهش طول عمر محصول می شود‌. جک های 24 ولت شرکت BFT، طول عمر بیشتری نسبت به سایر جک‌ ها دارند‌. همانطور که گفتیم این تجهیزات موتور بسیار قوی دارند
بنابراین در پارکینگ های پر تردد، پیشنهاد می کنیم حتما از این مدل جک استفاده کنید‌. نکته مهم در خرید محصولات شرکت BFT گارانتی پس از فروش آن است. تمامی محصولات این کمپانی داری چهارسال گارانتی هستند. شما می توانید پر صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد این محصول می توانید از گارانتی آن استفاده کنید. برای خرید  انواع جک پارکینگی و استعلام قیمت ریمووت پارکینگ با مشاورین ما در تماس باشید.

جک پارکینگی پروتکو

شرکت پروتکو نیز مانند کمپانی BFT، یک شرکت ایتالیایی می باشد. این کمپانی تنها در زمینه تولید و فروش انواع جک پارکینگی فعالیت می کند،. و محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. جک های پارکینگی پروتکو موتور بسیار قدرتمندی دارند، که از مهم ترین مزایای آن ها محسوب می شود. شرکت پروتکو یکی از رقیب های کمپانی های معروف ایتالیایی و خارجی است، و محبوبیت بسیار زیادی در ایران دارد.
طراحی جک های شرکت پروتکو نسبت به کمپانی های دیگر کمی ضعیف است، و ظاهر بسیار معمولی دارند. کیفیت و طول عمر جک های پروتکو بر خلاف ظاهرشان، بسیار بالا می باشد. شرکت پروتکو عمدتاً به تولید جک های پارکینگی 220 ولت می پردازد و تنوع زیادی نسبت به برند های دیگر ندارد. جک پارکینگی پروتکو دارای گارانتی دو ساله هستند و توسط شرکت سیماران، به ایران وارد می شوند.

چهار مورد از مزایای نصب کردن جک پارکینگی 

اکنون قصد داریم شما را با مزایای نصب کردن انواع جک پارکینگی اورجینال، آشنا کنیم بنابراین همراه ما باشید. جک های پارکینگی به طور کلی تجهیزاتی هستید که به راحتی نصب می شوند و می توانید آن ها را بر روی درب های مختلفی اعم از ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی نصب کنید.
این محصول با توجه به ویژگی و کاربرد های خود سبب افزایش امنیت می شود. یکی از مهمترین مزایای آن به حساب می آید. متاسفانه درب های قدیمی به آسانی توسط سارقین باز می شوند و از امنیت بسیار کمی برخوردار هستند، امکان دزدی و سرقت در مکان هایی که جک ندارند زیاد است. جکهای پارکینگی امنیت ساختمان و پارکینگ را افزایش می دهند، با نصب کردن این محصول دیگر هیچ گونه سرقتی رخ نخواهد داد.
جکهای پارکینگی خارجی تنها از ریموت مخصوص خود، دستور باز یا بسته کردن درب را دریافت می کنند. بنابراین تنها ساکنین ساختمان می توانند درب را باز یا بسته کنند و سارقین و افراد دیگر نمی توانند به ساختمان دسترسی‌ پیدا کنند.

قیمت جک پارکینگی خارجی

کنترل میزان رفت و آمد

از دیگر مزایای نصب جکهاپارکینگی اصل می توان به کنترل، و محدود کردن میزان رفت آمد اشاره کرد. همانطور که می دانید این تجهیزات تنها توسط ریموت باز و بسته می شوند، و برای وارد یا خارج شدن باید از ریموت استفاده کنید. این قابلیت منجر به ایجاد محدودیت و کنترل رفت و آمد می شود. مورد دیگر ک قصد اشاره به آن را داریم، جلوگیری از اتلاف وقت است. برای باز کردن درب پارکینگ های معمولی شما باید خودتان درب را هنگام خروج و ورود به پارکینگ باز می کردید، این کار بسیار زمان بر می باشد.
همچنین امنیت را کاهش می دهد زیرا افراد ناشناس می توانند به راحتی وارد پارکینگ شوند‌. با نصب کردن جکهای پارکینگی اورجینال دیگر نیازی نیست خودتان برای باز کردن درب پارکینگ دست به کار شوید. شما می توانید به راحتی با استفاده از ریموت در پارکینگ رفت و آمد کنید. همچنین شما می توانید از با نصب کردن این تجهیزات، از اتلاف وقت و انرژی، جلوگیری کنید و به راحتی به کار های روزمره ی خود برسید.

جک پارکینگی خارجی BFT و پروتکو را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که گفتیم جکهای BFT و پروتکو از انواع، جکهای پارکینگی غیر ایرانی و وارداتی هستند که فروش و محبوبیت بسیار زیادی دارند. برای خرید این تجهیزات پیشنهاد می کنیم به سایت الکترونوین مراجعه کنید. فروشگاه الکترونوین فروشنده انواع تجهیزات الکترونیکی است و محصولات خود را به صورت اینترنتی و حضوری به مشتریان خود ارائه می کند. با مراجعه کردن به سایت الکترونوین می توانید انواع جکهای پارکینگی خارجی و ایرانی مانند  پروتکو، سوزوکی، سیماران، BFT و… را مشاهده کنید.