جک درب, مقالات

آشنایی با نحوه عملکرد جک درب پارکینگ

یکی از پر فروش‌ترین محصولات الکترونیکی جک های پارکینگی می باشند. جک های پارکینگی کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارند، که سبب محبوبیت آن ها شده است. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و بسیار متنوع هستند. هر یک از جک های پارکینگی ویژگی خاصی دارند که با توجه به نیاز خود باید، آن ها را خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با عملکرد جک درب پارکینگ، ساختار و مزایای آن آشنا کنیم، پس همراه ما باشید.

نحوه عملکرد جک درب پارکینگ

عملکرد جک های پارکینگی بسیار ساده است، که اکنون آن را برایتان شرح می دهیم. جک های پارکینگی دارای قطعاتی به نام بازوی جک هستند، که این قطعه درون پک جک های پارکینگی موجود می باشد و در عملکرد جک درب پارکینگی نقش پر رنگی دارد. اگر درب پارکینگ شما یک لنگه داشته باشد، یک‌ عدد بازوی جک در یک سمت آن ها نصب می شود‌. اما برای درب های دو لنگه، باید از عدد بازوی جک استفاده کنید. شما باید جک های بازویی را در دو سمت درب های دو لنگه نصب کنید.
در مرحله بعدی برای باز یا بسته کردن درب پارکینگ باید از ریموت کنترل استفاده کنید. روی تمامی ریموت های کنترل جک پارکینگی، دکمه باز و بسته شدن درب وجود دارد که با فشار دارن ان ها، دستور باز یا بسته شدن درب به جک پارکینگی ارسال می شود‌. در نهایت بازو های جک پارکینگی، با توجه به پیام ارسال شده از طرف جک پارکینگی درب را باز یا بسته می کنند. برای خرید جک پارکینگی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت با ما همراه باشید.

عملکرد جک درب پارکینگ

 

آشنایی با قطعات جک های پارکینگی

جالب است بدانید که جک های پارکینگی توسط یک جعبه بسته بندی می شوند و سپس به بازار ارائه می شوند. درون پک های جک پارکینگی قطعات مختلفی وجود دارد که در ادامه مطلب، آن ها را برایتان شرح خواهیم داد. البته باید گفت که هر شرکت تولید کننده برای خود استاندارد های خاصی دارد. در نتیجه ممکن است که بسته بندی های هر شرکت تفاوت داشته باشد. در هنگام خرید جک پارکینگی ابتدا به خوشنام بودن برند و سپس به گارانتی و ضمانت کالا توجه کنید. کیفیت قطعات مصرفی نیز بسیار حایز اهمیت است. بنابراین برای اطلاع از قطعات به کار رفته در پک، جک های پارکینگی همراه ما باشید.
  • چشمی

چشمی یک قطعه مهم و ضروری در این تجهیزات است و بدون چشمی جک پارکینگی عمل نمی کند. عملکرد جک درب پارکینگ به چشمی وابسته است و اختلال در عملکرد چشمی، باعث اختلال در عملکرد جک درب پارکینگ می شود. این قطعه می تواند اشعه مادون قرمز منتشر کند و با کمک آن از مانع های خارجی موجود، در درب پارکینگ را تشخیص دهد. این ویژگی باعث می شود تا درب هنگام تشخیص مانع، بسته نشود. بنابراین چشمی جک پارکینگی با عملکرد خود از آسیب رساندن به خودرو و درب پارکینگ جلوگیری‌ می کند.
  • ریموت

ریموت ها انواع بسیار مختلفی دارند و یکی از پرفروش ترین محصولات الکترونیکی محسوب می شوند. تمامی جک های پارکینگی دارای قطعه ای به نام مرکز کنترل هستند، که در ادامه مطلب با آن آشنا خواهید شد. ریموت کنترل بین ساکنین سازه و مرکز کنترل، ارتباط برقرار می کند. این قطعه دستور باز یا بسته شدن در پارکینگ را به جک ارسال می کند و منجر به عملکرد جک درب پارکینگ می شود. غالباً درون پک های جک پارکینگی بازویی، دو عدد ریموت وجود دارد. اگر به تعداد ریموت بیشتری نیاز داشتید، می توانید آن ها را خریداری کنید و سپس با جک پارکینگی، پارکینگ خود ست کنید. برای استعلام قیمت انواع ریمووت کنترل می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.
  • مرکز کنترل جک پارکینگی

می توان گفت که مهمترین قطعه در جک پارکینگی، مغز آن می باشد که نام دیگر آن مرکز کنترل است. تمام فرمان های جک پارکینگی مانند باز و بسته شدن درب، توقف درب پارکینگ … توسط مرکز کنترل جک پارکینگی به قسمت های مختلف آن ارسال می شود. و در نهایت منجر به عملکرد جک درب پارکینگ می شود.

  • فلاشر

فلاشر یا همان چشمک زن یکی از قطعات موجود در پک جک پارکینگی می باشند که کاربرد بسیار زیادی دارند. فلاشر ها با توجه به نوع پیام ارسال شده از طرف مرکز کنترل، به شیوه خاصی چشمک می زنند و روشن و خاموش می شوند‌.
  • جک بازویی

این قطعه‌ نقش مهمی در عملکرد جک درب پارکینگی دارد. جک های بازویی درون پک های جک پارکینگی وجود دارند، این قطعه نیروی الکتریکی را به نیروی مکانیکی تبدیل می کنند. برای باز و بسته کردن درب پارکینگ، به نیروی مکانیکی نیاز داریم که توسط جک های بازویی تأمین می شود و در نهایت دستور باز یا بسته شدن درب اجرا می شود.

عملکرد جک درب پارکینگ
مزایای نصب کردن جک پارکینگی

یکی از مهمترین نصب کردن جک های پارکینگی، امنیت آن ها می باشد. با نصب کردن این محصول می توانید امنیت را افزایش دهید و از ورود افراد متفرقه و سارقین، پارکینگ جلوگیری‌ کنید. همانطور که گفتیم عملکرد جک های درب پارکینگ به گونه ای است، که تنها توسط ریموت درب را باز یا بسته می کنند. بنابراین تنها ساکنین ساختمان می توانند درب را باز و بسته کنند. از دیگر مزایای جک های پارکینگی می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد، برای باز کردن پارکینگ کافی است از ریموت استفاده کنید و درب پارکینگ به سرعت باز یا بسته خواهد شد.

بهترین جک درب پارکینگی را از کجا تهیه کنیم؟

در این مقاله شما را با نحوه عملکرد جک درب پارکینگ، قطعات جک پارکینگی و ….. آشنا کردیم. همانطور که می دانید این تجهیزات مزایای بسیار زیادی دارند و و نصب کردن آنها بسیار مفید است. جک های پارکینگی انواع بسیار مختلفی دارند، این محصول توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان تولید می شوند و به بازار عرضه می کردند. جنس این تجهیزات در عملکرد جک درب پارکینگی تاثیر بسیار زیادی دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم، هنگام خرید جک پارکینگی از بهترین جنس آن استفاده کنید.
برای خرید بهترین جک پارکینگی پیشنهاد می کنیم به سایت الکترونوین مراجعه کنید. فروشگاه الکترونوین فروشنده انواع تجهیزات الکترونیکی می باشد. این فروشگاه بالای سی سال سابقه در زمینه فروش محصولات الکترونیکی دارد، به همین دلیل محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با مراجعه کردن به سایت الکترونوین شما می توانید انواع محصولات الکترونیکی مانند جک سوزوکی، جک سیماران، جک پروتکو، جک بی اف تی، انواع ریموت، چشمی و فلاشر، سیم و کابل، ریسه نور مخفی و…. را مشاهده کنید‌. محصولات این سایت قیمت بسیار مناسبی دارند و از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه هستند. برای خرید از این سایت کافی ست وارد سایت الکترونوین شوید و پس از سفارش محصول مورد نیازتان، آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.