ریسه نوری, مقالات

خرید انواع ریسه های ال ای دی سوزنی

ریسه های ال ای دی یکی از پرطرفدارترین محصولات الکترونیکی محسوب می شوند.‌ ریسه های ال ای دی انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها ویژگی خاصی دارند‌، که باعث ایجاد تفاوت در آن ها شده است. ریسه ال ای دی سوزنی یکی از انواع ریسه های ال ای دی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این محصول بپردازیم. بنابراین برای آشنایی با ریسه های سوزنی همراه ما باشید.

معرفی ریسه های ال ای دی سوزنی

همانطور که گفتیم ریسه های ال ای دی سوزنی، یکی از انواع ریسه های ال ای دی محسوب می شوند که کاربرد های بسیار زیادی دارند. نام دیگر این تجهیزات ریسه های کریسمسی است و به این نام نیز مشهور هستند. ریسه های ال ای دی سوزنی برای تزیین بسیار مناسب هستند و با استفاده از آن ها نی توانید محیط را چندین برابر زیباتر کنید. نصب کردن این تجهیزات از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب است. زیرا ریسه های ال ای دی سوزنی بسیار ارزان هستند و قیمت مناسبی دارند‌.
قیمت ریسه های ال ای دی سوزنی باعث شده تا فروش بالایی داشته باشند و در بین مردم محبوب باشند. جالب است بدانید که در بین تمامی ریسه های ال ای دی، ریسه های سوزنی محبوبیت بیشتری دارند. به طوری که امروزه شما می توانید در هر خانه ای، این تجهیزات را مشاهده کنید‌. ریسه های ال ای دی سوزنی برق بسیار کمی مصرف می کنند. بنابراین با خرید ریسه های ال ای دی سوزنی و نصب کردن این تجهیزات می توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید و هزینه قبض برق خود را کاهش دهید.
ریسه های سوزنی در انواع مختلفی به صورت تک رنگ و هفت رنگ به فروش می رسند‌. در بین ریسه های تک رنگ سوزنی، رنگ های آفتابی و مهتابی فروش بیشتری دارند. ریسه های مهتابی رنگ سفید و سرد را نوپردازی می کنند. اما ریسه های آفتابی رنگ گرم و زرد را نورپردازی می کنند. با استفاده از این تجهیزات می توانید حالت های مختلف نورپردازی را مانند رقص نور در محیط اجرا کنید. ریسه های سوزنی توسط یک لایه پلاستیک مقاوم پوشیده شده اند. این لایه باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن ها را لمس کنید، و بدون خطر برق گرفتگی ریسه های سوزنی را نصب کنید‌.
ریسه های ال ای دی سوزنی

طول ریشه های ال ای دی سوزنی

ریسه های سوزنی غالبا در طول های ده متر، بیست و‌ پنج متر، سی متر و صد متر تولید می شوند، البته در بعضی مواقع امکان دارد که طول این ریسه ها کاهش پیدا کند. بنابراین با توجه به متراژ محیط مورد نظر برای نورپردازی ریسه، می توانید ریسه را خریداری کنید و نصب کنید‌. علاوه بر این الکترونوین امکان خرید هر نوع تجهیزات روشنایی را برای شما عزیزان فراهم نموده است.

 

مزایای نصب کردن ریسه های ال ای دی سوزنی

اکنون قصد داریم شما را با مزایای ریسه های سوزنی آشنا کنیم، بنابراین برای آشنایی با مزایای این تجهیزات همراه ما باشید. ریسه های سوزنی یک‌ کابل دارند که با استفاده از آن به پریز وصل می شوند، این ریسه ها با برق شهری به راحتی روشن می شوند و کار می کنند. بنابراین برای روشن کردن این تجهیزات به باتری و یا پاور نیازی ندارید‌.
همانطور که گفتیم ریسه های سوزنی انواع مختلفی دارند. یکی از انواع این ریسه ها دارای ip65 می باشد که نشان دهنده مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و گرد غبار است. بنابراین شما می توانید از این نوع ریسه های نوری برای نورپردازی فضای باز استفاده کنید‌. یکی دیگر از مزایای ریسه های سوزنی طول عمر بالای آن ها است، این تجهیزات طول عمر بالایی دارند و می توانید با نصب کردن آن ها تا چندین سال از ریسه های سوزنی استفاده کنید.
ریسه های ال ای دی سوزنی

کاربرد های ریسه ال ای دی سوزنی

از ریسه های سوزنی می توانید برای نورپردازی و تزیین مکان های مختلف استفاده کنید. به طور مثال از این ریسه ها می توانید در اتاق خواب استفاده کنید. برای تزیین اتاق خواب با ریسه سوزنی آن ها را دور تا دور سقف، بالای تخت، کتابخانه ، روی دیوار و… پیشنهاد می کنیم نصب کنید. با نصب ریسه های ال ای دی سوزنی در اتاق خواب می توانید، عکس های مورد علاقتان را با استفاده از گیره بر روی این تجهیزات نصب کنید‌.
ریسه های سوزنی با نورپردازی خود، فضای محیط را گرم و صمیمی می کنند. از دیگر کاربرد های ریسه های سوزنی می توان به نصب کردن آن ها در کافه، رستوران، تالار ها و….. اشاره کرد. بسیاری از تالار ها و کافه ها از ریسه های سوزنی برای نورپردازی و تزیین محیط استفاده می کنند، که ظاهر جذاب و صمیمی به آن ها می دهد.

خرید با کیفیت ترین ریسه ال ای دی سوزنی

همانطور که گفتیم ریسه های سوزنی کاربرد های بسیار زیادی دارند. لذا یکی از پرفروش ترین انواع ریسه ها هستند. نصب کردن و استفاده کردن از این ریسه ها، مزایای بسیار زیادی دارد‌. این تجهیزات توسط شرکت های مختلفی با کیفیت های متفاوت تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. کیفیت این تجهیزات نقش مستقیمی در طول عمر آن ها دارد. زیرا هر چه کیفیت ریسه بیشتر باشد، مقاومت و طول عمر آن نیز افزایش پیدا می کند.
بنابراین پیشنهاد می کنیم هنگام خرید ریسه های سوزنی، از ریسه های با کیفیت استفاده کنید، برای خرید ریسه های با کیفیت باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه الکترونوین یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم الکترونیکی است که بالای سی سال سابقه، در حوزه فروش محصولات الکترونیکی دارد. این فروشگاه تنها به صورت تخصصی در زمینه فروش محصولات الکترونیکی فعالیت می کند. به همین دلیل محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مشتریان بسیار زیادی دارد.
برای خرید از فروشگاه الکترونوین می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری و اقدام کنید. برای خرید غیر حضوری از این فروشگاه به سایت الکترونوین مراجعه کنید. با مراجعه کردن به سایت الکترونوین شما می توانید انواع تجهیزات الکترونیکی را مانند: سیم و کابل، ریسه ال ای دی ضد آب، ریسه ال ای دی کنترل دار، ریسه تزیینی، جک پارکینگی ایرانی، جک پارکینگی خارجی، ریموت و….. را مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید. پس از سفارش محصول در سایت الکترونوین، محصولات شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید.