ریسه نوری, مقالات

خرید انواع ریسه ال ای دی ضد آب

ریسه های نوری یکی از پرفروش ترین محصولات الکترونیکی می باشند و استفاده از آن ها امروزه بسیار رایج است. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها ویژگی خاصی دارند که باعث تفاوت آن ها شده است‌. ریسه ال ای دی ضد آب یکی از انواع ریسه های ال ای دی است، که در این مقاله قصد داریم به معرفی این ریسه، کاربرد ها و مزایای آن بپردازیم. برای آشنایی با ریسه های ال ای دی ضد آب همراه ما باشید‌.

آشنایی با ریسه ال ای دی ضد آب

ریسه های ضد آب یا همان ریسه های ال ای دی واتر پروف، یکی از پرفروش ترین انواع ریسه ها هستند. این ریسه ها با ولتاژ 12 تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. همانطور که می دانید تمامی ریسه ها دارای یک پوشش هستند، که آن ها را عایق می کند و بدین ترتیب ما می توانیم آن ها را لمس کنید و به شکل دلخواهمان نصب کنیم. ریسه های ضد آب از مقاومت بیشتری نسبت به سایر ریسه ها برخوردارند و پوشش آن ها بسیار مستحکم می باشد. به همین دلیل شما می توانید این تجهیزات را درون استخر، آکواریوم، جکوزی، وان و….. نصب کنید. همین ویژگی سبب شده است که خرید ریسه های نوری بسیار رایج گردد.
پوشش ریسه های ضد آب بسیار قوی است و آن ها را در برابر آب و رطوبت، عایق کرده است. آب و رطوبت به هیچ عنوان نمی توانند به درون ریسه های ضد آب نفوذ کند و عملکرد آن ها را مختل کند‌. همچنین ولتاژ پایین این تجهیزات، آن ها را برای نصب کردن در استخر، جکوزی و… ایمن کرده است.
همچنین شما می توانید از این تجهیزات برای تزیین نمای باغ و یا ساختمان استفاده کنید. زیرا در برابر آب عایق هستند و هنگام بارش باران یا برف، آسیب نمی بینند. جالب است بدانید که لامپ های ریسه های ضد آب و تجهیزات الکترونیکی درون آن، کاملاً ضد زنگ می باشند. بنابراین این تجهیزات به هیچ عنوان زنگ نمی زنند و با اکسیژن واکنش نمی دهند. 

ریسه ال ای دی ضد آب

مزایای نصب کردن ریسه ال ای دی ضد آب

اکنون می خواهیم شما را با مزایای نصب کردن ریسه های ضد آب آشنا کنیم‌، بنابراین همراه ما باشید. یکی از مزایای نصب کردن ریسه های ضد آب نورپردازی زیبای آن ها می باشد. این ریسه را می توانند نو‌ر را در وجه های مختلف، درون آب نشر کنند و زیبایی محیط را چندین برابر افزایش دهند.
با نصب کردن این ریسه نوری درون استخر می توانید ظاهر بسیار جذاب و لوکسی به استخر خود بدهید. زیبایی استخر با ریسه ال ای دی ضد آب در شب، چندین برابر می شود. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم پس از نصب کردن ریسه های ضد آب در استخر، شنا کردن در شب را تجربه کنید تا بتوانید هنگام شنا کردن لذت بیشتری را تجربه کنید. علاوه بر ریسه های نوری شما می توانید انواع تجهیزات روشنایی را از الکترونوین خریداری نمایید.

صرفه جویی در مصرف برق

از دیگر مزایای نصب کردن ریسه های‌ ضد آب، می توان به کم مصرف بودن آن ها اشاره کرد. همانطور که می دانیدریسه های ال ای دی ضد آب با ولتاژ 12 تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. این ریسه ها برق کمی مصرف می کنند و در عین حال نور بسیاری زیادی را در محیط منتشر می کنند. همین موضوع یکی از مزایای آن ها محسوب می شود. با نصب این تجهیزات می توانید در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کنید، و هزینه‌ های ناشی از مصرف برق را کاهش دهید. بنابراین خرید ریسه های نوری از نظر اقتصادی بسیار مناسب است.

نورپردازی با رنگ های مختلفی

یکی دیگر از مزایای نصب کردن ریسه های ال ای دی ضد آب، متنوع بودن رنگ های آن می باشد. ریسه های ضد آب می توانند نورپردازی را با رنگ های مختلف، در محیط اجرا کنند. در گذشته ریسه های ال ای دی تنها از دو رنگ آفتابی و مهتابی، برای نورپردازی استفاده می کردند. اما ریسه های ضد آب بسیار پیشرفته تر از ریسه های قدیمی می باشند، و با نورپردازی خود جذابیت بیشتری را در محیط ایجاد می کنند‌.

طول عمر بالا و انعطاف پذیری

ریسه های ضد آب مقاومت بسیار بالایی در برابر آب دارند، بنابراین هنگام برخورد با آب آسیب نمی بینند. این تجهیزات طول عمر بالایی دارند و با نصب کردن آن ها می توانید تا سال ها، از آن ها استفاده کنید‌.
یکی دیگر از مزایای ریسه های ال ای دی ضد آب، منعطف بودن آن ها می باشد. این ریسه ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند، بنابراین می توانید آن ها را در مکان های مختلفی نصب کنید. شما می توانید این ریسه ها را در طرح و شکل های مختلف، در محیط اجرا کنید‌‌ و از زیبایی آن لذت ببرید.

ریسه ال ای دی ضد آب

خرید ریسه ال ای دی ضد آب با بهترین قیمت

همانطور که گفتیم ریسه های ال ای دی ضد آب کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارند. شما می توانید این ریسه ها را از فروشندگان محصولات الکترونیکی، خریداری کنید. برای خرید ریسه های ضد آب حتماً از فروشگاه های مطمئن خرید کنید، تا بتوانید ریسه ضد آب اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید.
فروشگاه الکترونوین یکی از معتبرترین فروشگاه های، تجهیزات الکترونیکی می باشد. این فروشگاه بالای سی سال سابقه در فروش و توزیع تجهیزات الکترونیکی دارد و بسیار معتبر است‌. تمامی محصولات این فروشگاه اصل می باشند و از کیفیت‌ بسیار بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل این فروشگاه مشتریان بسیار زیادی دارد.‌

جمع بندی

فروشگاه الکترونوین محصولات خود را به صورت حضوری در تهران، و به صورت غیر حضوری در سایت الکترونوین به مشتریان خود ارائه می دهد.‌ بنابراین برای خرید ریسه های نوری از از این فروشگاه می توانید به فروشگاه حضوری آن ها، و یا سایت الکترونوین مراجعه کنید. فروشگاه الکترونوین محصولات خود را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند و به همین دلیل فروش بسیار بالایی در تجهیزات الکترونیکی دارد.
محصولات این فروشگاه تنوع بسیار بالایی دارند و می توانید برای خرید انواع تجهیزات الکترونیکی با بهترین قیمت، به این فروشگاه مراجعه کنید. با مراجعه کردن به سایت الکترونوین می توانید انواع تجهیزات الکترونیکی را مانند جک پارکینگی ایرانی، جک پارکینگی خارجی، چشمی و فلاشر، سیم و کابل، انواع لامپ های ال ای دی، ریسه شلنگی، ریسه نور مخفی و….. را مشاهده و از قیمت آن ها مطلع شوید.