جک درب, مقالات

بهترین برند جک پارکینگی را می شناسید؟

آیا قصد خرید جک پارکنیگی دارید و در انتخاب برندهای مختلف و تولید کنندگان مردد هستید؟ پس این مقاله مناسب شماست. گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تجهیزاتی به نام جک های پارکینگی تولید شدند. این تجهیزات کاربرد های بسیار زیادی دارند و در کشور های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند، و به بازار عرضه می گردند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برند جک پارکینگی ایرانی ، بهترین برند جک پارکینگی و مزایای نصب کردن آن ها آشنا کنیم. بنابراین برای خرید جک پارکینگی با بهترین قیمت و کبفبت همراه ما باشید.

معرفی بهترین برند های جک پارکینگی

در ایران کمپانی های مختلفی وجود دارند که در زمینه ی ، تولید جک پارکینگی فعالیت می کنند. کمپانی های سیماران، میلان، یوتاب، بتا، پرشین پاور و یال جزو بهترین برند های جک پارکینگی ایرانی می باشند. در ادامه قصد داریم شما را با دو کمپانی که جزو بهترین برند های جک پارکینگی ایرانی هستند آشنا کنیم، پس با ما همراه شوید.

معرفی شرکت سیماران

کمپانی سیماران در ابتدا جک های برند پروتکو را که یک شرکت ایتالیایی است، به ایران وارد می کرد. این کمپانی با بررسی جک های پروتکو و عملکرد آن ها، توانستند خط تولید جک ایرانی سیماران را تأسیس کنند. محصولات شرکت سیماران کاملاً ایرانی می باشند و تمام قطعات آن ساخت ایران است. جالب است بدانید چهار مدل از بهترین جک های پارکینگی ایرانی، متعلق به کمپانی سیماران می باشد.
کمپانی سیماران امروزه یکی از بهترین برند های جک پارکینگی ایرانی، محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. محصولات کمپانی سیماران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند به همین دلیل قیمت جک های پارکینگی سیماران، نسبت به سایر جک های ایرانی گران تر است. تمامی محصولات کمپانی سیماران دارای خدمات پس از فروش و گارانتی، هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از آن ها استفاده کنید.

بهترین برند جک پارکینگی
معرفی شرکت میلان

یکی دیگر از بهترین برند های جک پارکینگی ایرانی، برند میلان می باشد. شرکت میلان در زمینه تولید انواع جک های پارکینگی ایرانی، فعالیت می کند. محصولات این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و همچنین فروش بالایی دارند‌. در سال های اول تأسیس این کمپانی، شکل ظاهری جک های میلان به جک های ایتالیایی شباهت داشت و بسیار از افراد فکر می کردند که محصولات این شرکت توسط کمپانی های ایتالیایی، ساخته می شود.
اما با گذشت زمان جک های پارکینگی میلان، بت طراحی های خاصی تولید شدند، جک های میلان کیفیت خوبی دارند و قیمت مناسبی هم دارند. خرید این جک پارکینگی ها از لحاظ اقتصادی کاملاً مقرون به صرفه است.

بهترین برند های جک پارکینگی خارجی

جالب است بدانید بهترین برند های جک پارکینگی خارجی، متعلق به دو کمپانی ایتالیایی است. جک های کمپانی بی اف تی و کمپانی پروتکو جزو بهترین برند جک پارکینگی خارجی محسوب می شوند، برای اطلاعات بیشتر از این برند ها همراه ما باشید.

آشنایی با برند پروتکو

شرکت پروتکو یکی از قدیمی ترین شرکت ها در عرصه تولید جک پارکینگی است. این کمپانی بالای چهل سال سابقه در زمینه ی تولید انواع جک های پارکینگی دارد. کمپانی پروتکو تنها در حوزه تولید جک های پارکینگی فعالیت می کند و از بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات خود استفاده می کند‌. تمامی جک های این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و کاملا ایمنی می باشند.
استفاده از بهترین مواد اولیه در محصولات کمپانی پروتکو، آن را تبدیل به یکی از بهترین کمپانی های جک پارکینگی کرده است. جک های پارکینگی پروتکو طراحی بسیار خاصی دارند و کاملاً بروز هستند. شرکت پروتکو به دلیل طراحی خاص خود در زمینه تکنولوژی بسیار معروف و پیش قدم می باشد. جک های پروتکو دارای تمامی استاندارد های جهانی می باشند و بسیار ایمن هستند‌. این جک ها طول عمر بسیار بالایی دارند و بسیار مقاوم هستند. جک های پروتکو به آسانی خراب نمی شوند. اما در صورت بروز هر گونه، ایراد و نقص می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. جک های پارکینگی پروتکو انواع مختلفی دارند و در مدل های مختلفی به بازار ارائه می شوند، معروف ترین مدل جک پروتکو، مدل لیدر می باشد.

خرید بهترین برند جک پارکینگی
آشنایی با برند بی اف تی (BFT)

همانطور که گفتیم کمپانی بی اف تی، یک از بهترین شرکت های تولید کننده جک پارکینگی است. محصولات کمپانی بی اف تی بسیار مستحکم هستند و موتور های قوی ای دارند. شرکت بی اف تی انواع مختلفی از جک های پارکینگی را تولید می کند و بسیار محبوب است. در ساخت جک های پارکینگی بی اف تی از قوی ترین موتور ها و قطعات، استفاده شده است. به همین دلیل می توانید آن ها را در پارکینگ های پر تردد نصب کنید.
رفت و آمد زیاد، و تردد زیاد باعث گرم شدن موتور و تولید گرما می شود. تولید گرما به مرور زمان باعث داغ شدن جک می شود، که می تواند به جک آسیب زیادی وارد کند. داغ شدن جک در بعضی مواقع منجر به سوختن آن هم می شود، که در این صورت جک پارکینگی دیگر قابل تعمیر نمی باشد. برای پارکینگ های پر تردد پیشنهاد می کنیم از جکهای پارکینگی بی اف تی استفاده کنید، این جک ها موتور بسیار قدرتمندی دارند و در تردد های بالا گرما تولید نمی کنند. با نصب کردن جک های پارکینگی می توانید میزان تردد، رفت و آمد را کنترل کنید که یکی از مزایای نصب کردن جک های پارکینگی محسوب می شود.

سخن پایانی

برای خرید بهترین برند جک پارکینگی ایرانی و خارجی پیشنهاد می کنیم به فروشگاه الکترونوین مراجعه کنید. همانطور که گفتیم نصب کردن این جک ها مزایای بسیار زیادی دارد، و کاربردی می باشند‌. کیفیت و جنس این تجهیزات در عملکرد آن ها نقش تأثیرگذاری دارد، به همین دلیل هنگام خرید جک های پارکینگی، از بهترین برند ها استفاده کنید. فروشگاه الکترونوین فروشنده انواع محصولات الکترونیکی می باشد و بالای سی سال سابقه در زمینه‌ ی، تجهیزات الکترونیکی دارد.
این فروشگاه محصولات خود را به صورت حضوری در تهران و غیر حضوری در سایت الکترونوین، به مشتریان خود ارائه می کند و مشتریان بسیار زیادی دارد. با مراجعه کردن به سایت الکترونوین می توانید تجهیزات الکترونیکی اصل را مانند جک پارکینگی سیماران، جک پروتکو، جک بی اف تی، جک سوزوکی، چشمی و فلاشر، ریموت، سیم و کابل، ریسه نور مخفی، ریسه ی تزیینی و…. را مشاهده کنید و سفارش دهید.