جک درب, دسته‌بندی نشده, مقالات

معرفی جک پارکینگی زیر سطحی در الکترونوین

جک های پارکینگی یکی پرفروش ترین محصولات الکترونیکی می باشند. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و در سراسر جهان توسط شرکت و کمپانی های مختلفی تولید می شوند‌. هر یک از جک های پارکینگی، ویژگی های منحصر به فردی دارند که منجر به تفاوت آن ها، شده است. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از انواع جک ها به نام، جک پارکینگی زیر سطحی آشنا کنیم که امروزه استفاده از آنها بسیار رایج است. برای کسب اطلاعات بیشتر از جک پارکینگی زیر سطحی همراه ما باشید.

معرفی جک پارکینگی زیر سطحی

همانطور که گفتیم جک پارکینگی زیر سطحی یکی از انواع جک های پارکینگی می باشند. این محصول به اسم جک کف گرد نیز معروف می باشد. جک های زیر سطحی همانطور که از اسمشان پیداست، در زیر سطح زمین نصب می شوند و به همین دلیل به آن ها کف گرد می می گویند. جالب است بدانید که جک های زیر سطح، در زیر زمین توانایی چرخشی دارند و به طور کامل در درون زمین و پایین تر از سطح آن قرار می گیرند.

این جک ها می توانند درب پارکینگ را تا صد و هشتاد درجه، باز و بسته کنند و چرخش انجام دهند. بعضی از انواع درب های پارکینگ به دلیل نوع ساختار آن ها و پارکینگ، امکان نصب بر روی درب را ندارد. در این موارد شما نمی توانید جک های بازویی را بر روی درب پارکینگ نصب کنید و باید از جک های زیر سطحی برای اتوماتیک کردن درب پارکینگ خود استفاده کنید. برای خرید انواع جک پارکینگی با بهترین قیمت و ضمانت شرکتی با ما همراه شوید.

جالب است بدانید در مکان هایی که از جک زیر سطحی استفاده می شود دیگر، نیازی به نصب جک بازویی ندارید، بنابراین هیچ گونه جکی را در بالای درب پارکینگ مشاهده نمی کنید. همچنین در مکان هایی که نمی توانید از جک های ریلی استفاده کنید، جک های زیر سطحی به کمک شما می آیند. جالب است بدانید که نحوه عملکرد جک های زیر سطحی معمولاً به صورت هیدرولیکی می باشد.

 

جک پارکینگی زیر سطحی

مزایای جک پارکینگی زیر سطحی

جک های زیر سطحی مزایای بسیار زیادی دارند که اکنون قصد داریم آن ها را برایتان شرح دهیم، پس همراه ما باشید. در ابتدا باید به میزان رفت و آمد محیط برای خرید جک پارکینگی توجه کنید. همانطور که گفتیم عملکرد جک های زیر سطحی به صورت هیدرولیکی است. این جک ها موتور بسیار قدرتمندی دارند و طول عمر آن ها بالا می باشد.

جالب است بدانید که تردد زیاد در پارکینگ باعث افزایش عملکرد موتور می شود و این عملکرد زیاد در باعث تولید حرارت می شود. تولید حرارت سیب داغ شدن داغ شدن جک های پارکینگی می شود که در طولانی مدت می تواند به آن ها آسیب وارد کنید و باعث کاهش طول عمر یا سوخت جک ها شود. موتور جک های پارکینگی زیر سطحی بسیار قدرتمند است و در صورت تردد زیاد، داغ نمی شود. شما می توانید از این تجهیزات در پارکینگ های پرتردد استفاده کنید، که از مهمترین مزایای جک زیر سطحی به حساب می آید.

 

طراحی منحصر به فرد بودن جک پارکینگی

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به طراحی منحصر به فرد و خاص آن اشاره کرد. طراحی جک های زیر سطحی با تمامی جک های پارکینگی متفاوت است. این تجهیزات به طور کامل درون‌ زمین قرار می گیرند و نمای بسیار زیبا و مدرنی به ساختمان می دهند. این تجهیزات فضایی را در پارکینگ اشغال نمی کند و باعث کاهشی حجم پارکینگ نمی شوند. شما می توانید جک های زیر سطحی را حتی در پارکینگ هایی که سقف کوتاهی دارند نصب کنید که یکی از مزایای این تجهیزات محسوب می شود.

 

ضد آب بودن جک های پارکینگی

جالب است بدانید که جک های پارکینگی زیر سطحی، کاملاً ضد آب می باشند. این تجهیزات مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت دارند. لذا هنگام بارش یا نفوذ آب به آن ها آسیب نمی بینند و خراب نمی شوند. ضد آب بودن این تجهیزات باعث می شود تا بتوانید از آن ها در مناطق مرطوب و شرجی استفاده کنید، و حتی برای پارکینگ های رو باز و باغ ها می توانید جک زیر سطحی را نصب کنید. 

زاویه دار بودن جک پارکینگی سطحی

یکی از مهمترین ترین مزایای جک های زیر سطحی، زاویه ی صد و هشتاد درجه ای آنها می باشد. در بعضی از پارکینگ ها به جک هایی نیاز داریم که بتوانند درب را تا صد و هشتاد درجه باز کنند. جک های پارکینگی این امکان را به شما می دهند و با استفاده از آن ها می توانید درب را تا صد و هشتاد درجه به صورت کاملاً اتوماتیک، باز یا بسته کنید.

معرفی جک پارکینگی زیر سطحی

جلوگیری از اتلاف وقت با جک پارکینگی

از دیگر مزایای جک های زیر سطحی می توان به جلوگیری از هدر رفتن وقت اشاره کرد. جک های زیر سطحی کاملاً اتوماتیک می باشند و برای استفاده از آن ها کافیست از ریموت استفاده کنید. درون ریموت های کنترل، دکمه هایی وجود دارد که مربوط به باز یا بسته شدن درب پارکینگ می باشند. برای باز کردن درب پارکینگ کافی ست دکمه ریموت را فشار دهید تا جک زیر سطحی، درب درب را به سرعت باز یا بسته کند. برای مشاوره و خرید انواع ریمووت کنترل و لوازم جانبی جک پارکینگی همراهمان باشید.

خرید جک پارکینگی زیر سطحی

همانطور که گفتیم جک های پارکینگی زیر سطحی مزایای بسیار زیادی دارند و به همین دلیل بسیار پر فروش می باشند. جک زیر سطحی امروز توسط شرکت و برند های مختلفی تولید می شوند و فروخته می شود.‌ جنس و کیفیت جک های زیر سطحی در عملکرد آن ها، نقش بسیار زیادی دارد و همچنین باعث افزایش یا کاهش طول عمر آن ها خواهد شد.

بنابراین این پیشنهاد می کنیم هنگام خرید جک های زیر سطحی، از جنس با کیفیت آن استفاده کنید.‌ برای خرید جک پارکینگی با بهترین قیمت و کیفیت پیشنهاد می کنیم، به فروشگاه الکترونوین مراجعه کنید. فروشگاه الکترونوین فروشنده انواع تجهیزات الکترونیکی می باشد و محصولات خود را به صورت حضوری در تهران، و به صورت غیر حضوری در سایت الکترونوین به مشتریان خود ارائه می دهد.

این فروشگاه بیش از سی سال سابقه در فروش تجهیزات الکترونیکی دارند، به همین علت محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مشتریان بسیار زیادی دارد. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت الکترونوین انواع مختلف محصولات الکترونیکی، مانند جک پارکینگی خارجی، جک پارکینگی ایرانی، جک سیماران، جک پروتکو، جک بی اف تی، چشمی و فلاشر، سیم و کابل، انواع ریموت و…. را مشاهده کنید و خریداری کنید.