ریسه نوری, مقالات

آشنایی با انواع ریسه نور مخفی ارزان

‌‌‌‌ریسه‌های نور یکی از جذاب ترین و زیبا ترین، تجهیزات الکترونیکی محسوب می شوند‌. در واقع این تجهیزات انواع مختلفی دارند. نوع نور مخفی آن ها به عنوان یک منبع نور فرعی فعالیت می کنند، و نورپردازی بسیار زیبایی را در محیط ایجاد می کنند. این تجهیزات بسیار پر فروش هستند و در بین مشتریان، بخصوص افراد نوجوان بسیار محبوب می باشند. هر چند این تجهیزات قیمت مناسبی دارند، اما اگر قصد خریدی مقرون به صرفه را دارید، در این مقاله قصد داریم شما را با ریسه نور مخفی ارزان و کاربرد های آن ها آشنا کنیم‌، بنابراین همراه ما باشید.

معرفی ریسه نور مخفی ارزان

یکی از ریسه های نور مخفی ارزان، نوع شلنگی می باشند. ریسه‌های شلنگی که که یک ریسه نور مخفی ارزان محسوب می شوند، سطح مقطع گردی دارند و به همین دلیل به شلنگ شباهت دارند. لایه ی رویی این تجهیزات، توسط پلاستیک پوشیده شده است. بنابراین آب نمی تواند به آن نفوذ کنند‌. وجود روکش پلاستیکی در این ریسه نور، باعث می شود تا بتوانید، هنگام نصب کردن به راحتی آن ها لمس کنید و در مکان مورد نظر خود قرار دهید.
ریسه های شلنگی رنگ های مختلفی دارد و به صورت تک رنگ یا، هفت رنگ به بازار عرضه می شوند. با خرید ربسه‌های نوری هفت رنگ می توانید، رنگ های بیشتری را در محیط ایجاد کنید و با استفاده از کنترل آن ها را تغییر دهید. این ریسه ها در دو نوع مختلف تولید می شوند که، تکنولوژی به کار رفته در آن ها باعث تفاوت آن ها شده است.

 ریسه نور از نوع SMD و LED

در ساختار ریسه های شلنگی و انواع دیگر، دو نوع تکنولوژی وجود دارد که نام آن ها LED و SMD می باشد. به طور کلی تکنولوژی اس ام دی، پیشرفته تر از ال ای دی است و مزایای زیادی دارد. به طور مثال طول عمر ریسه های اس ام دی، از ال ای دی بیشتر است و مقاومت بیشتری دارد. ریسه اس ام دی، برق کمتری نسبت به ال ای دی مصرف می کند. بنابراین با نصب ریسه های نوری نوع SMD می توانید هزینه های ناشی از مصرف برق را کاهش دهید و در مصرف برق صرفه جویی کنید. این ریسه ها قابلیت کنترل از راه دور دارند، که بسیار مهم است. برای روشن و خاموش کردن، تغییر رنگ نور ریسه اس ام دی، کافی است از ریموت آن استفاده کنید و از راه دور آن را کنترل کنید. ریسه های اس ام دی گرما و حرارت تولید نمی کنند، که باعث افزایش طول عمر آن ها می شود‌.

کاربرد ریسه نور مخفی ارزان

کاربرد های انواع ریسه‌های نور

اکنون قصد داریم شما را با کاربرد های ریسه نور مخفی ارزان، آشنا کنیم.‌ اگر ایده ای برای نصب کردن این تجهیزات محبوب ندارید، و همچنین قصد دارید دکوراسیون داخلی سازه خود را تغییر دهید، حتماً ادامه ی مقاله را مطالعه کنید. علاوه بر تجهیزات روشنایی شما می توانید انواع سیم و کابل مربوط به برق کشی را نیز از ما خریداری نمایید.

نورپردازی نمای ساختمان

همانطور که گفتیم نورپردازی یکی از کاربردهای این تجهیزات محسوب می شود. از ریسه های نور مخفی برای نور نورپردازی و تزیین نمای ساختمان ها استفاده می شود. برای نصب کردن ریسه های نور مخفی در نمای ساختمان پیشنهاد می کنیم، از ریسه های SMD استفاده کنید‌. ریسه های اس ام دی قابلیت کنترل از راه دور دارند و با نصب کردن آن ها، می توانید نورپردازی نمای ساختمان را کنترل کنید. این ریسه ‌ها رنگ های مختلفی دارند و با استفاده از کنترل مخصوص آن ها می توانید رنگ های، آن را تغییر دهید‌‌.

نورپردازی آشپزخانه با ریسه نوری

اگر از دکوراسیون آشپزخانه خود خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم حتما از ریسه های نور مخفی استفاده کنید. تمام این تجهیزات، فارغ از دسته بندی خود، توسط یک لایه پلاستیکی پوشیده شده اند، بنابراین می توانید آن ها را بدون نگرانی در آشپزخانه نصب کنید. امروزه نصب کردن ریسه نور مخفی، در زیر کابینت ها بسیار رایج است. نصب کردن این تجهیزات در زیر کابینت، نورپردازی بسیار زیبایی در آشپزخانه ایجاد می کند و سبکی مدرن به آن ها می دهد‌.

نورپردازی اتاق خواب

بسیاری از افراد نمی توانند در اتاق های تاریک استراحت کنند و باید کمی نور در محیط وجود داشته باشد. در این مواقع پیشنهاد می کنیم از این تجهیزات استفاده کنید. نصب کردن ریسه در پیشت تاج تخت، ظاهر بسیار شیک و لوکسی به اتاق خواب می دهد. جالب است بدانید این تجهیزات با تمام سلایق و با تمام سبک های معماری و دکوراسیون سازگار هستند و در استفاده از آن ها هیچ محدودیتی نیست. 

شما می توانید با توجه به خلاقیت خود از این ریسه ها استفاده کنید و محیط خود را زیباتر کنید. علاوه بر این نکته ای جالب توجه دیگر نیز وجود دارد. شما می توانید رنگ نور ریسه ها را تعیین کنید، و هنگام خواب آن ها را روشن کنید و با آرامش استراحت کنید. برای نورپردازی اتاق خواب با ریسه، شما می توانید آن ها را دور تا دور سقف یا در گوشه های دیوار اتاق، نصب کنید. این روش امروزه در بین نوجوانان بسیار رایج می باشد، و از ریسه های نور مخفی برای دکوراسیون اتاق خود استفاده می کنند.

قیمت ریسه نور مخفی ارزان

نورپردازی سرویس بهداشتی

از دیگر کاربرد های ریسه های نور مخفی، می توان به نورپردازی آن ها در سرویس بهداشتی اشاره کرد. نصب کرد این تجهیزات مقرون به صرفه در سرویس بهداشتی امروز بسیار رایج می باشد. این تزیینات می تواند به راحتی و با قیمت پایین منزل شما را بسیار گران و لاکچری نشان دهد.
برای اجرای این نورپردازی کافیست ریسه را در پشت آینه سرویس بهداشتی نصب کنید. این سبک نورپردازی بسیار مدرن می باشد و زیبایی محیط چندین‌ برابر می کند، همچنین شما می توانید این روش را برای حمام نیز انجام دهید. همانطور که می دانید ریسه های نور مخفی توسط، یک لایه ی پلاستیکی عایق شده اند بنابراین برای نصب کردن آن ها در مکان های مربوط نگران نباشید.

بهترین ریسه نور مخفی ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

ریسه های نور مخفی فروش بسیار بالایی دارند و توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان تولید می شوند‌. ریسه های نور مخفی با کیفیت طول عمر بیشتری نسبت به ریسه های نور مخفی بی کیفیت دارند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هنگام خرید ریسه های نور مخفی، از تجهیزات با کیفیت آن استفاده کنید. فروشگاه الکترونوین فروشنده انواع تجهیزات الکترونیکی است و بالای سی سال سابقه در این حوزه دارد.
این فروشگاه محصولات خود را به صورت حضوری در تهران و به صورت غیر حضوری، در سایت الکترونوین به مشتریان خود ارائه می کند. برای خرید ریسه های نور مخفی ارزان و با کیفیت پیشنهاد می کنیم به سایت الکترونوین مراجعه کنید. با مراجعه کردن بع این سایت شما می توانید انواع تجهیزات الکترونیکی را مانند: چشمی و فلاشر، ریسه ی سوزنی، ریسه ی تزیینی، ریسه ی شلنگی، لامپ ال ای دی و…. را مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید.