جک درب, مقالات

نکات سرویس و نگهداری جک های پارکینگی

امروزه استفاده از جک های پارکینگی بسیار رایج می باشد. جک های های پارکینگی توسط شرکت های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند و انواع مختلفی دارند‌. این تجهیزات مقاومت بسیار بالایی دارند و به آسانی آسیب نمی بینند، برای افرایش طول عمر و کارکرد جک های پارکینگی باید از آنها مراقبت کنید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را نحوه ی نگهداری جک های پارکینگی، و مزایای استفاده از این جک ها آشنا کنیم بنابراین همراه ما باشید.

نکات مهم برای نگهداری جک های پارکینگی

برای مراقبت و نگهداری از جک پارکینگی سه نکته وجود دارد، که باید به آن ها توجه کنید. پیشنهاد می کنیم پس از نصب جک های پارکینگی با بهترین سیم و کابل حتما به این نکات عمل کنید، تا بتوانید نگهداری از جک های پارکینگی به بهترین شکل ممکن انجام دهید.برای مراقبت و نگهداری از جک های پارکینگی پنج نکته ی کلی وجود دارد، که در ادامه مطلب آن ها را برایتان شرح می دهیم. لطفاً این نکات را با دقت بیشتری مطالعه کنید و به آن ها عمل کنید تا از خراب شدن جک های پارکینگی جلوگیری کنید.

 نگهداری جک های پارکینگی

 نصب صحیح و درست جک های پارکینگی

اولین نکته که برای مراقبت و نگهداری از جک های پارکینگی، باید در نظر بگیرید، نصب دقیق و درست این تجهیزات می باشد. همانطور که می دانید این تجهیزات توسط شرکت های مختلفی تولید می‌شوند و انواع مختلفی دارند‌. هر کدام از انواع جک های پارکینگی، ویژگی‌ های خاصی دارند که باعث تفاوت آن ها شده است. هنگام نصب جک های پارکینگی باید به نوع، مدل جک پارکینگی و جزییات آن توجه کنید و سپس جک مناسب درب پارکینگ خود را نصب کنید‌.
تنظیمات جک های پارکینگی به دو شکل آهسته و تند می باشد. شما باید با توجه وزن درب پارکینگ و تردد پارکینگ سرعت جک پارکینگی را تنظیم کنید. اگر سرعت این تجهیزات با توجه به شرایط پارکینگی تنظیم نکنید، به جک پارکینگی شما فشار وارد می شود و می تواند باعث خراب شدن آن شود‌. تنظیم کردن تنظیمات جک های پارکینگی آسان نیست و باید توسط یک فرد حرفه ای انجام شود، به همین پیشنهاد می کنیم برای نصب کردن جک های پارکینگی حتماً از نصابان ماهر کمک بگیرید. این افراد با جک های پارکینگی و تنظیمات آن ها به طور کامل آشنا هستند، و می توانند بدون هیچ گونه ایرادی جک های پارکینگی را نصب کنند.

 نظافت جک پارکینگی

دومین نکته برای نگهداری از جک های پارکینگی، توجه به نظافت و تمیز نگه داشتن این تجهیزات است. جک های پارکینگی مانند تمامی لوازم های الکترونیکی، نیاز به نظافت دارند، گرد و غبار می تواند به این تجهیزات آسیب وارد و باعث تخلخل در عملکرد آن ها شود. نگهداری از جک های پارکینگی و تمیز نگه داشتن آن ها بسیار آسان است، در ادامه مطلب شما را با نحوه تمیز کردن جک های پارکینگی آشنا می کنیم.
برای تمیز کردن جک های پارکینگی هیچ وقت از هیچ وقت از شلنگ استفاده نکنید و از برخورد مستقیم آب به این تجهیزات جلوگیری کنید. وارد شدن آب به این تجهیزات می تواند باعث سوختن، چشمی جک پارکینگی، جک پارکینگی و مدار آن شود. که در این صورت شما نمی توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش جک های پارکینگی استفاده کنید. برای تمیز کردن و نگهداری از جک های پارکینگی کافیست پیشنهاد میک نم از یک دستمال استفاده کنید. سپس دستمال را کمی مرطوب کنید و با استفاده از آن فقط، بدنه ی جک پارکینگی را تمیز کنید. این روش باعث می شود تا گرد و غبار های موجود بر روی بدنه جک پارکینگی، از بین برود و همچنین از پوسیدگی آن جلوگیری شود.گ

 روغن کاری جک پارکینگی

برای نگهداری از جک های پارکینگی باید در زمان های مشخصی، بازو های جک پارکینگی را روغن کاری کنید. جک های پارکینگی از قطعه های مختلف تولید شده اند، که هر کدام‌ از آن ها نقش متفاوتی در عملکرد جک دارد. قطعات موجود در جک های پارکینگی، شامل: گیربکس، شفت و …. می باشد، که این قطعات باید به صورت منظم روغن کاری شوند‌.
روغن کاری قطعات و بازوهای جک پارکینگی، کار دشواری است و باید حتماً توسط نصابان جک پارکینگی و تعمیر کاران حرفه ای انجام شود. این افراد با توجه به انواع جک پارکینگی، از گریس های مخصوص و خاصی استفاده می کنند که برای روغن کاری جک مناسب باشد. قطعات درون جک پارکینگی هنگام روغن کاری نباید تکان بخورند و جا به جا شوند‌. به همین دلیل باید برای روغن کاری این تجهیزات از افراد متخصص کمک بگیرید.
سرویس و نگهداری جک های پارکینگی

نکات مهم در خرید جک پارکینگی

جک های پارکینگی توسط کمپانی های مختلفی طراحی تولید می شوند، و کیفیت آن ها متفاوت است. اولین نکته که برای خرید جک های پارکینگی باید در نظر بگیرید، کیفیت و کمپانی تولید کنند جک های پارکینگی می باشد‌. کمپانی های معروف و معتبر توجه زیادی به محصولات خود می کنند. به همین دلیل جک های پارکینگی این کمپانی ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
کیفیت این تجهیزات در طول عمر آن ها، تاثیر بسیار زیادی دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنم از محصولات با کیفیت و کمپانی های معتبر خرید کنید. کمپانی های معتبر ایرانی در که حوزه تولید جک های پارکینگی فعالیت می کنند شامل: سیماران، سوزوکی، میلان، یال و.. است. برند های معتبر تولید کننده جک های پارکینگی خارجی شامل: پروتکو، بی اف تی و… است. امروز خرید جک های پارکینگی اصل از کمپانی های معتبر دشوار می باشد، زیرا تعداد جنس های تقلبی و فرعی در بازار افزایش یافته است‌.
جک های پارکینگی فرعی از کیفیت پایینی برخوردار هستند و مقاومت کمی دارند، این تجهیزات به سرعت آسیب می بینند و خراب می شوند. طول عمر جک های پارکینگی تقلبی بسیار پایین می باشد. برای خرید جک پارکینگی اصل از برند هایی معتبر ایرانی و خارجی، پیشنهاد می کنیم به سایت الکترونوین مراجعه کنید. سایت الکترونوین فروشنده انواع جک های پارکینگی می باشد و بالای سی سال سابقه در فروش لوازم الکترونیکی دارد‌. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت الکترونوین انواع جک های پارکینگی مانند: جک پارکینگی بی اف تی، جک پارکینگی پروتکو، جک پارکینگی ایرانی، جک پارکینگی خارجی، جک سوزوکی، جک سیماران و…. را مشاهده کنید‌ و سفارش دهید.