جک درب, مقالات

خرید جک پارکینگی ارزان با بهترین کیفیت

جکهای پارکینگی یک محصول الکترونیکی می باشند، که کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارند‌. برای همین امروزه در اغلب پارکینگها این تجهیزات را مشاهده می کنید. با نصب جکهای پارکینگی درب پارکینگ به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود. استفاده از جک های پارکینگی باعث افزایش امنیت پارکینگهای انواع ساختمان تجاری و مسکونی می شود. زیرا همان طور که می دانید یکی از مهمترین مسائلی که امروزه با آن درگیر هستیم، افزایش جرایم در کلان شهر ها است. این تجهیزات بی شک می توانند راهکار مناسبی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار باشند. همچنین می توانید با استفاده از آن ها میزان تردد را کنترل کنید. البته که هزینه و قیمت این تجهیزات بسیار مهم است. لذا در این مقاله قصد داریم شما را با جک های پارکینگی ارزان آشنا کنیم، بنابراین همراه ما باشید‌.

تفاوت جک پارکینگی ارزان و گران

امروزه تمامی جکهای ارزان متعلق به کمپانی های ایرانی می باشد. با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی قیمت دلار امروزه بسیار افزایش یافته است. انواعی از جکهای پارکینگی توسط کشور های خارجی تولید می شوند و با توجه به قیمت دلار قیمت این تجهیزات نیز افزایش می یابد. امروزه پیدا کردن وخرید جک پارکینگی خارجی ارزان، بسیار دشوار است. زیرا با توجه دلار این جک بسیار گران هستند. و اگر در مواردی جک پارکینگی خارجی ارزان پیدا کردید، بدانید که حتماً تقلبی هستند یا ایرادی در آن ها وجود دارد.

با این تفاسیر می توات به قطعیت گفت که تنها تفاوت بین جک های پارکینگی ارزان و گران در کشور تولید کننده آن ها می باشد. جکهای ایرانی به دلیل اینگه تولید داخلی هستند، قیمت بسیار مناسبی برای ما ایرانیان دارند و نسبت به نمونه های خارجی ارزان هستند. در ایران شرکت های مختلفی وجود دارند که جکهای پارکینگی را تولید می کنند، و هیچ تفاوتی با نمونه های خارجی ندارند. جک های پارکینگی ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارند و همچنین عملکرد بسیار خوبی نیز دارند‌.

جک پارکینگی ارزان

معرفی چند نمونه از جکهای پارکینگی داخلی ارزان

همانطور که گفتیم قیمت جک های پارکینگی ایرانی بسیار مناسب است. لذا خرید آن ها از لحاظ اقتصادی، کاملاً مقرون به‌ صرفه می باشد‌. اکنون قصد داریم شما را با چند نمونه از بهترین جکهای پارکینگی ارزان آشنا کنیم، پس همراه ما باشید.

جک سیماران

شرکت سیماران یک کمپانی ایرانی است که بسیار معروف و شناخته شده در بین ایرانیان است. این کمپانی محصولات مختلفی را مانند: انواع آیفون های صوتی و تصویری، انواع جکهای پارکینگی تولید می کند. کمپانی سیماران در ابتدا جک های پارکینگی پروتکو را به ایران وارد می کرد و به بازار عرضه می کرد‌. اما با گذشت زمان محصولات خود را در ایران طراحی و تولید کرد.

تمامی قطعات جکهای سیماران، در ایران تولید می شود و جک های پارکینگی سیماران از کیفیت‌ بالایی برخوردار هستند. جکهای پارکینگی سیماران دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، بنابراین هنگام بروز کوچک ایراد و خطا می توانید با مراجعه کردن به نمایندگی های از خدمات پس از فروش این کمپانی استفاده کنید. می توان همین نکات را رمز موفقیت این شرکت و محبوبیت آن در میان مشتریان دانست. همچنین این ویژگی ها سبب شدند تا سیماران بتواند سهم مهمی از بازار داخلی را به دست آورد.

جک پارکینگی شرکت یال

کمپانی یال یکی از بزرگترین شرکت های، تولید کننده جکهای پارکینگی ایرانی و با کیفیت می باشد. محصولات کمپانی یال شامل انواع جک های پارکینگی است، که تنوع بسیار بالایی دارند. با توجه به درب پارکینگ و میزان تردد در پارکینگ می توانید، جک های پارکینگی یال را خریداری کنید. همچنین شما همین حالا می توانید تنها با یک تماس علاوه بر ثبت سفارش به طور کاملا رایگان از مشاوره ی متخصصین ما بهره مند شوید.

جک های پارکینگی سوزوکی

کمپانی سوزوکی یکی دیگر از کمپانی های شناخته شده‌ در صنعت جک پارکینگی می باشد‌. تمامی محصولات و قطعات این کمپانی در ایران تولید می شوند، این کمپانی بسیار محبوب و معروف می باشد، به همین دلیل فروش بسیار بالایی دارد. قیمت جک های پارکینگی سوزوکی متنوع می باشد و شما می توانید ارزان ترین جک های پارکینگی را از این برند تهیه کنید.

جک پارکینگی میلان

شرکت میلان یکی دیگر از شرکت های تولید کننده جک پارکینگی ایرانی است و دارای جک های پارکینگی ارزان می باشد. جالب است بدانید که محصولات این کمپانی در ابتدا، با جک های لیدر پروتکو اشتباه گرفته می شد. کمپانی پروتکو یک کمپانی ایتالیایی است و جک لیدر یکی از انواع محصولات آن می باشد. زمانی که جکهای میلان تولید شدند و به بازار وارد شدند بسیاری از افراد جک های میلان را نمی شناختند و این تجهیزات را با جک های پروتکو اشتباه می گرفتند.

طراحی ظاهری محصولات میلان در ابتدا به جکهای پروتکو، شباهت داشت. اما امروزه طراحی جک های میلان کاملاً متفاوتی و خاص می باشد. جکهای میلان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، و هیچ نقص و ایرادی در این جک ها نمی توانید پیدا کنید. قیمت جک های پارکینگی میلان نسبت به قیمت و عملکرد آن ها، بسیار مناسب است. از مزایای مهم جکهای پارکینگی میلان، می توان به گارانتی و خدمات دو ساله ی آن ها اشاره کرد‌. محصولات شرکت میلان انواع مختلفی دارند و با توجه به مشخصات هر محصول می توانید آن ها را برای پارکینگ خود تهیه کنید. همچنین جکهای میلان برای درب های تک لنگه و دو لنگه نیز، مناسب هستند و کاربرد دارند.

جک پارکینگی ارزان

خرید جک پارکینگی ارزان و با کیفیت

در این مقاله شما را با انواع جک پارکینگی و جک پارکینگی ارزان آشنا کردیم. همانطور که گفتیم استفاده از جکهای پارکینگی مزایای بسیار زیادی دارد. جکهای پارکینگی توسط شرکت های مختلفی در سرای جهان تولید می شوند، نصب کردن این تجهیزات آسان است. اما پیشنهاد می کنیم از، نصابان حرفه ای برای نصب جک های پارکینگی کمک بگیرید.

این تجهیزات بسیار مقاوم و مستحکم هستند، جنس و کیفیت این تجهیزات در عملکرد و طول عمر آن ها تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل پیشنهاد حتماً هنگام خرید جک های پارکینگی به جنس آن توجه کنید. برای خرید این تجهیزات با کیفیت و اورجینال، به فروشگاه الکترونوین مراجعه کنید‌‌. فروشگاه الکترونوین فروشنده انواع محصولات الکترونیکی و جکهای پارکینگی با کیفیت و ارزان می باشد‌. تمامی محصولات این فروشگاه اورجینال است و قیمت مناسبی دارند. این فروشگاه بالای سی سال سابقه در فروش تجهیزات الکترونیک دارد و به همین دلیل مشتری های بسیاری زیادی در سراسر ایران دارد.

فروشگاه الکترونوین محصولات خود را در تهران به صورت حضوری، و در سایت الکترونوین به‌‌ صورت اینترنتی به مشتریان خود ارائه می دهد‌‌. برای سفارش و خرید انواع مختلفی الکترونیکی کافیست وارد سایت الکترونوین شوید‌ و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.‌ شما می توانید با مراجعه کردن به سایت الکترونوین انواع محصولات الکترونیکی، مانند سیم و کابل، چشمی و فلاشر، جک سیماران، جک سوزوکی، انواع ریموت، ریسه ی نور مخفی، لامپ ال ای دی، آیفون های تصویری و.‌… را مشاهده کنید و سفارش دهید.