جک درب, مقالات

آموزش نحوه ی ست کردن ریموت های بلوتوثی

امروزه استفاده از جک های پارکینگی و درب های اتوماتیکی بسیار رایج می باشد. تمامی انواع جک های پارکینگی و درب های اتوماتیک، با استفاده از ریموت کنترل عمل می کنند‌. شما می توانید با استفاده از ریموت درب را باز یا بسته کنید و دستور مورد نظر خود را به آن ارسال‌ کنید. ریموت ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها ویژگی خاصی دارند که منجر به تفاوت آن ها شده است.

یکی از انواع ریموت ها ریموت های بلوتوثی هستند، که امروزه فروش بالایی دارند نحوه عملکرد این دستگاه بسیار آسان است. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با نحوه ی ست کردن ریموت بلوتوثی آشنا کنیم، و به شما آموزش دهیم بنابراین همراه ما باشید. نحوه ی ست کردن ریموت بلوتوثی برای ست کردن ریموت های بلوتوثی روش های مختلفی وجود دارد، که در ادامه مطلب آن ها را به صورت کامل توضیح می دهیم.‌

ست کردن ریموت بلوتوثی با کمک ریموت اصلی

برای ست کردن ریموت بلوتوثی جدید شما باید، از ریموت اصلی که با دستگاه جک یا درب اتوماتیک مچ‌ می باشد، استفاده کنید. پس از پیدا کردن ریموت اصلی، دکمه ای را که می خواهید آن را با ریموت بلوتوثی ست کنید، انتخاب کنید و سپس دکمه را فشار دهید. در مرحله بعدی شما باید یکی از دکمه‌ های موجود در ریموت بلوتوثی را فشار دهید و نگه دارید‌. پس از انجام این مراحل برای ست کردن ریموت بلوتوثی، باید ریموت اصلی و بلوتوثی را از بالا به یک دیگر بچسبانید.
همچنین شما می توانید برای ست کردن ریموت بلوتوثی در این مرحله، ریموت ها را از قسمت پشت به یکدیگر بچسبانید. درون تمامی ریموت های بلوتوثی یک ال ای دی، وجود دارد که برای ست کردن ریموت بلوتوثی، باید این ال ای دی روشن شود و چشمک بزند. چشمک زدن ال ای دی در این ریموت ها به معنای، ست کردن ریموت بلوتوثی و کپی شدن دستور می باشد. بعد از ست کردن یکی از دکمه های ریموت بلوتوثی، می توانید دکمه های دیگر را با همین روش ست کنید‌. برای خرید انواع ریمووت پارکینگی با بهترین قیمت می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.
ست کردن ریموت های بلوتوثی

ست کردن ریموت بلوتوثی با کمک دکمه های دیپ سوئیچ

در این روش برای ست کردن دکمه های ریموت بلوتوثی، باید درب ریموت بلوتوثی را باز کنید‌. پس از باز کردن درب ریموت می توانید کلید های موجود در آن را مشاهده کنید. برای ست کردن این ریموت باید کلید ها را در قسمت وسط، راست و چپ تنظیم کنید‌. و سپس به همین ترتیب دکمه های رسیور را مانند ریموت بلوتوثی تنظیم، کنید. و به این تربیت دکمه های ریموت بلوتوثی با رسیور ست می شود و می توانید از آن ها به راحتی استفاده کنید.‌ 
همان طور که خرید و نصب جک های پارکینگی در ساختمان های امروزی بسیار رایج است، نگهداری از این تجهیزات نیز بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این جک های پارکینگی تجهیزات جانبی دیگری مانند ریموت کنترلی دارند. این ریمووت ها را نیز باید به خوبی نگهداری نمایید و اطلاعات مهمی را در این خصوص کسب نمایید. اگر نحوه ی ست کردن مذکور برای شما دشوار است، نگران نباشید. زیرا در ادامه روش های دیگری را برای شما شرح خواهیم داد.

ست کردن ریموت بلوتوثی با دکمه لرن و رسیور

برای ست کردن ریموت های بلوتوثی به این روش، شما باید رسیور موجود بر روی درب اتوماتیک یا کرکره برقی را جدا کنید. درون تمامی این رسیور ها یک‌ کلید به نام کد (code) ، یا لرن (learn) وجود دارد که باید آن را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این دکمه آن را برای چند ثانیه‌ فشار دهید.
بعد از انجام این مراحل باید چراغ ال ای دی درون رسیور روشن شود. پس از روشن شدن چراغ ال ای دی کلید ریموت بلوتوثی را فشار دهید، تا دکمه های ریموت بلوتوثی ست شود‌. در نهایت اگر ست کردن دکمه های ریموت بلوتوثی، به درستی انجام شود باید چراغ ال ای دی رسیور، به رنگ سبز در بیاید.

انواع ریموت های بلوتوثی

ریموت های بلوتوثی یکی از انواع ریموت پارکینگی می باشند. این تجهیزات نیز انواع مختلفی دارند. که در ادامه مطلب قصد داریم شما را با، انواع ریموت های بلوتوثی و ویژگی های آنها آشنا کنیم. بنابراین برای آشنایی با انواع ریموت های بلوتوثی همراه ما باشید.
ریموت های بلوتوثی در دو‌ نوع مختلف تولید می شوند، تفاوت ریموت های بلوتوثی در نوع فرکانس آن ها است. این تجهیزات در فرکانس های ۳۱۵ و ۴۳۳ تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند‌.
ساختار ریموت های بلوتوثی یکسان است و از طراحی یکسانی برای ظاهر آن ها، استفاده شده است‌. بنابراین شما نمی توانید از روی ظاهر به تفاوت ریموت های بلوتوثی پی ببرید، و آن ها را تشخیص دهید‌. جالب است بدانید که مدل ۴۳۳ ریموت های بلوتوثی، از مدل ۳۱۵ کاربرد بیشتری دارند و فروش بالایی دارند. برای تشخیص ریموت بلوتوثی ۴۳۳ و ۳۱۵ باید، مشخصات فنی ریموت بلوتوثی را چک کنید. اگر در مشخصات فنی ریموت بلوتوثی، نوع فرکانس آن ذکر نشده بود، باید از دستگاه فرکانس یاب برای تشخیص فرکانس ریموت بلوتوثی استفاده کنید. برای پیدا کردن دستگاه فرکانس یاب، می توانید به کلید سازی ها مراجعه کنید.
روش ست کردن ریموت های بلوتوثی

مزایای استفاده از ریموت های بلوتوثی

استفاده از ریموت های بلوتوثی مزایای بسیار زیادی دارد. با استفاده از این تجهیزات شما می توانید به راحتی درب های اتوماتیک و کرکره های برقی را باز و بسته کنید. ریموت های بلوتوثی دکمه هایی دارند که با فشار دادن آن ها می توانید در فواصل مختلف، دستور باز یا بسته شدن درب را ارسال کنید. از دیگر مزایای ریموت های بلوتوثی می توان به افزایش امنیت آن ها اشاره کرد.
درب های اتوماتیک تنها از ریموت ست شده با خودشان دستور می گیرند. به همین دلیل بدون استفاده از ریموت پارکینگ نمی توانید درب های اتوماتیک را باز کنید. این ویژگی باعث می شود تا امنیت ساختمان و پارکینگ افزایش پیدا کند و همچنین از اتلاف وقت برای باز و بسته کردن درب، جلوگیری شود.

خرید ریموت بلوتوثی با بهترین قیمت

همانطور که گفتیم ریموت های بلوتوثی انواع مختلفی دارند. این تجهیزات فروش بسیار بالایی در سراسر جهان دارند و بسیار محبوب می باشند. برای خرید ریموت بلوتوثی با بهترین قیمت، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه الکترونوین مراجعه کنید. فروشگاه الکترونوین فروشنده انواع تجهیزات الکترونیکی به صورت حضوری در تهران، و غیر حضوری در سایت الکترونوین می باشد‌.
این فروشگاه بهترین محصولات الکترونیکی را با بهترین قیمت و کیفیت، به مشتریان خود عرضه می کند. با مراجعه کردن به سایت الکترونوین، می توانید انواع تجهیزات الکترونیکی را مانند انواع ریموت، چشمی و فلاشر، جک پروتکو، جک سیماران، جک بی اف تی، سیم و کابل، ریسه نور مخفی و…. را مشاهده کنید.